SPHAZE 1.2.0 - بازی پازل فوق العاده جذاب و سرگرم کننده "دالان" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 588 2021-04-30 21:45:24

SPHAZE v1.2.0 – بازی پازلی و معمایی خاص و دوست داشتنی “دالان” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

SPHAZE – دالان یک بازی بسیار جالب و سرگرم کننده از استودیوی لهستانی SUBPIXELS در سبک پازلی و معمایی است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 2.49 دلار برای دارندگان سیستم عامل اندروید در گوگل پلی به انتشار رسیده است. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی و پس از بررسی های لازم، آخرین نسخه پولی آن را به شکل خریداری شده تهیه و برای دانلود به صورت رایگان ارائه کرده است. SPHAZE شما را به یک دنیای خیالی و افسانه ای که به نظر می رسد در یک سیاره دیگر و در آینده ای دور است می برد. در این دنیای جالب و عجیب که سازنده بازی برای توصیف آن از کلمه علمی تخیلی استفاده کرده، شما در دالان هایی مرموز گیر افتاده اید که به شکل پازلی طراحی شده اند. کار شما حل کردن معماهای هر دالان یا مارپیچ است. معماهای بازی در نگاه اول ساده و بی آلایش به نظر می رسند اما بهتر است خیلی زود در این رابطه قضاوت نکنید. SPHAZE بسیار خوش ساخت و حرفه ای می باشد و باید گفت که معماهای بازی اگرچه ماهیتی خیلی نوین ندارند اما به بهترین شکل ممکن طراحی شده است تا شما در عین اینکه به چالش کشیده می شوید، حسابی سرگرم شده و از یک بازی جالب معمایی لذت ببرید.

 

SPHAZE

 

در SPHAZE و با شروع هر مرحله از بازی، شما وظیفه دارید تا یک مسیر انرژی مانند و لیزری را از نقطه شروع (منبع) به نقطه پایان (دریافت کننده) برسانید. این انرژی داخل یک دالان مارپیچ قرار دارد و مرکز آن نقطه اصلی بازی به حساب می رود. شما وظیفه دارید تا با تکان دادن تکه های این مارپیچ به صورت 360 درجه، به نوعی تکه های جورچین مخصوص هر مرحله را حل کنید تا مسیر مورد نظر بدون مشکل ایجاد شود و انرژی لیزری قادر به حرکت از نقطه شروع تا پایان باشد. در SPHAZE شما قرار نیست فقط در یک مکان ثابت قرار داشته باشید؛ بلکه هر مرحله از بازی در نقطه ای خاص و البته بسیار زیبا از این دنیای خیالی دنبال می شود. مثل همه بازی های پازلی مشابه، هرچه بیشتر در بازی SPHAZE پیش بروید معماهای بازی هم سخت تر و چالش برانگیزتر می شوند. این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار عالی و حرفه ای طراحی شده است. جزئیات گرافیکی با طرح بندی ها و رنگامیزی ها و البته افکت های چشم نوازی همراه هستند. اما شاید جالب تر از آن، موسیقی ها و صداگذاری های بازی باشد که از قضا سازنده بازی هم روی آن مانور زیادی داده است. در کل می توان گفت که SPHAZE یک پکیج عالی و حرفه ای در سبک پازلی و معمایی برای دستگاه های موبایلی است. جهت آشنایی بیشتر با بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی آن بی اندازید و سپس در صورت تمایل آخرین نسخه آن را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دانلود کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی pl.subpixels.sphaze را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.