دانلود League: Wicked Harvest Full 1.0 – بازی فکری فوق العاده اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1195 2017-12-24 06:49:15

League of Light: Wicked Harvest v1.0 Full – بازی ماجراجویی و فکری جدید مخصوص اندروید همراه دیتا
نسخه پرداخت شده و کامل بازی به ارزش 2.99 دلار
تست شده و آفلاین

League: Wicked Harvest Full بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده به سوی نور از استودیوی بازیسازی معروف Big Fish Games می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم که با قیمت 2.99 دلار در پلی استور عرضه شد و تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت و همزمان با انتشار نسخه اول ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری، ماجراجویی و چالش آور معرفی نماییم! در این بازی تخیلی و جذاب شما می بایست شهروندان و کودکانی که در اطراف کوه Blake هستند را نجات دهید ؛ زیرا قبلا تعدای از کودکان به طرز مشکوکی از دست رفته اند و حالا اسرار این کوه مرموز را قبل از اینکه اتفاقات ناگوار دیگری بیافتد، کشف می کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های بیگ فیش گیمز باشید بدون شک League of Light: Wicked Harvest با گرافیک، طراحی و ساخت عالی اش شما را مجذوب خودش خواهد نمود!

برخی از ویژگی های بازی فکری League of Light: Wicked Harvest اندروید:

  • کشف اسرار مربوط به کوه Blake
  • کشف اسرار مربوط به ماه قرمز
  • انواع دستاوردهای مختلف برای کسب
  • هزاران اشیاء پنهان برای پیدا کردن
  • گرافیک فول اچ دی با صداگذاری مهیج

بازی League: Wicked Harvest Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در اندروید اولین ورژن عرضه شده ان را برای اولین بار در ایران حضور شما کاربران دارای دستگاه اندرویدی معرفی می کنیم که می توانید نسخه فول و کامل ان را به صورت رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود League: Wicked Harvest Full 1.0 - بازی فکری فووق العاده اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– مرحله اول فایل apk را دانلود و نصب کنید.

– مرحله ی بعد فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.lolwhgoogfull را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی قرار دهید.

– بازی را اجرا نمایید.