دانلود Bored Ogre 1.0 - بازی پازل متفاوت "غولِ خسته" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 2032 2018-03-31 10:49:16

Bored Ogre v1.0 + mod – بازی پازل متفاوت و جالب غول خسته اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Bored Ogre – غولِ خسته بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل با گیم پلی خاص از استودیوی بازیسازی FrozenPepper برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای پازل با گیم پلی منحصر به فرد معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از اسم بازی مشخص است، داستان کلی در مورد غول خسته ای است که در قلعه ای دور افتاده در دورترین دره ها و در بالاترین کوه ها زندگی می کند! سال های سال می گذرد و این غول با فکر کردن به گذشته اش بیشتر غمگین میشود، چرا که در گذشته با غول های قوی تر از خودش به جنگ می پرداخته که اکنون خبری از جنگ نیست! یک انسان ماجراجو به صورت اتفاقی از مکان و حضور این غول باخبر میشود و سریعا به سرزمینش بازمیگردد و داستان را برای اهالی شهر تعریف میکند و اینجاست که انسان های شجاع برای از بین بردن این غول سفرشان را اغاز می کنند! هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن باید به غول خسته و غمگین داستان کمک کنید و …! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل با گیم پلی خاص هستید مطمئن باشید بازی جالب Bored Ogre با سبک و طراحی خاص اش نظرتان را جلب می کند.

 

Bored Ogre Android Games

 

بازی Bored Ogre هیچ دانلودی نداشته و با دانلود و نصب ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که آن را تجربه می کنید! بازی دارای حالت های مختلف است که قادرید از میان انها به دلخواه یکی را انتخاب کرده و برای ساعت ها مشغول شوید! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی Bored Ogre را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران توسط اندروید .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی it.frozenpepper.boredogre را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!