دانلود GTA: Liberty City Stories 2.2 – بازی اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 38612 2017-12-25 02:56:14

GTA: Liberty City Stories v2.2 + Mod – بازی خارق العاده جی تی آ لیبرتی سیتی اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
قیمت 6.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده برروی LG G3 با اندروید 5

Grand Theft Auto: Liberty City Stories به فارسی (اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی) جدیدترین سری بازی معروف جی تی آ از Rockstar Games برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت 6.99 دلار (البته با تخفیف 40 درصدی به مناسبت لانچ بازی) منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های جی تی آ معرفی نماییم و نسخه کامل ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم تا بار دیگر از نعمت بودن اندروید بهره مند شوید و با دیدن سری جدید بازی جی تی آ به وجد بیایید! سری جدید بازی جی تی ا نیز با حجم +1 گیگابایتی خود بدون شک شما را به وجد می آورد و با داستان فوق العاده اش تجربه یکی از بهترین بازی ها را برایتان به ارمغان می آورد! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “مردی که قبلا قابل اعتماد خانواده لئون بود، تونی سیپرینی به خانه خود لیبرتی سیتی بازگشته است. او مدتی را به علت قتل یک نفر به صورت پنهانی زندگی می‌کرد. هم اکنون خیابان‌های لیبرتی سیتی (شهر آزادی) آشفته است و باندهای مختف برای به کنترل گرفتن شهر با یکدیگر درگیر جنگ هستند و این باعث تخریب شهر تحت امواج فساد سیاسی، جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و اعتصابات شده است. مردان دیوانه، تاجران با نفوذ فاسد، سیاستمداران بدبین و حتی مادر تونی در این کنترل شهر دست دارند، مادر تونی قصد کمک به خانواده لئون را دارد اما اوضاع با پسرش به خوبی پیش نمی‌رود. هدف کلی شما در این بازی به دست گرفتن کنترل شهر برای خانواده لئون است، اما موانع زیادی در این راه وجود دارد! مهمترین آن‌ها حضور گروه‌های قدرتمند دیگر همانند یاکوزا، دیابلو و تاریوکی است که آن ها نیز هدف شما را دارند!”

 

دانلود GTA: Liberty City Stories - بازی اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی : بازی جدید جی تی آ برای اندروید + دیتا !

 

بازی های جی تی آ نیازی به تعریف و تمجید ندارند و همه شما با ساخت فوق العاده شان آشنایی دارید! اگر از علاقه مندان به بازی های جی تی آ هستید تحت هیچ شرایطی بازی را از دست ندهید! خود را برای بازگشت به ساحل شرقی در Grand Theft Auto: Liberty City Stories آماده کنید، این ماجراجویی open-world (جهان باز) به تلفن همراه اندرویدی شما آمده است! گر یکی از دوستاران بازی GTA هستید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما این بازی بسیار زیبا را دانلود کنید! بهتر است بدون هیچ مقدمه ای این حرف را بزنیم! سازندگان واقعاً بسیار عالی بر روی تمامی جزئیات بازی کار کرده اند، Rock star North همانند ساخت یک GTA جدید بر روی Grand Theft Auto Episodes From Liberty City کار کرده است، سری قبل (GTA IV) واقعاً یک شاهکار پیش نبود ولی در قسمت جدید سازندگان سعی کرده اند دیگر دنیای تاریک سری قبل را فراموش کنند و یک حال هوای دیگری را در بازی به وجود بیاورند مطمئنا Grand Theft Auto: Liberty City Stories آنقدر تغییر کرده است که اگر 100 ساعت GTA IV بازی کردید ولی باز هم احساس میکنید در جی تی ای جدیدی قرار دارید که میخواهد بار دیگر قدرت خود را به همه نشان دهد، باز هم میگوییم این بازی واقعاً به صورت قطعی ارزش دانلود را دارد و ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را دانلود نمایید!

تغییرات نسخه ی v2.2:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی GTA: Liberty City Stories :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.rockstargames.gtalcs را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

برای اجرای بدون مشکل بازی زبان دستگاهتان حتما انگلیسی باشد.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل