دانلود iO – A Physics Platformer 1.2.1 – بازی پازل مبتنی بر فیزیک اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1154 2017-12-27 06:35:10

iO – A Physics Platformer v1.2.1 Full Donated – بازی پازل مبتنی بر فیزیک “آی او” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه پولی و کامل به ارزش 3.99 دلار به صورت رایگان برای شما

iO – A Physics Platformer بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل است که بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده است و استودیوی سازنده یعنی Gamious آن را با قیمت 3.99 دلار در مارکت گوگل برای فروش قرار داده است و قصد معرفی نسخه کامل و جدید ان را حضور شما کاربران ایرانی اندروید داریم! بازی با عنوان “رشد کنید، کوچک شوید، فشره شده و بالا بروید!” منتشر شده است و در ان شما باید توپ در دسترس را بسته به مکانی که باید عبور کند بزرگ و کوچک کنید و بیش از 200 مرحله ی چالش برانگیز را پشت سر بگذارید! در اجرای اولیه بازی با حالت های مختلفی مواجهید که می توانید به دلخواه یک مورد را انتخاب کنید ؛ پس از ورود به محیط بازی و پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی با خودتان میگویید چه بازی ساده و بی خودی است ؛ اما بهتر است قبل از دانلود و اجرای بازی بدانید که این بازی آنقدرها هم ساده نیست و شما در مراحل 20 به بالا آنقدر به چالش کشیده خواهید شد که نظیر ان را ندیده اید! بازی نسبت به حجم کم خود خوب طراحی شده است و کنترلرهای ساده اش براحتی با شما تعامل برقرار خواهند نمود.

برخی از ویژگی های بازی پازل iO – A Physics Platformer اندروید :

  • شامل 225 مرحله چالش برانگیز و مختلف
  • طیف گسترده ای از گیم پلی مکانیکی از جمله وسایل نقلیه
  • دستاوردهای جدید و مختلف برای باز کردن
  • امکان رقابت با دوستان و دیگر کاربران جهانی
  • کنترلرهای بصری برای پیش بردن اسان توپ

بازی iO – A Physics Platformer بیش از 1000 فروش را داشته است و ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه پولی و کامل ان را برای اولین بار برای شما قرار داده ایم که برروی گوشی الجی جی 3 نصب و اجرا شده است. شما می توانید ابتدا تصاویر و یا تریلری از بازی را مشاهده و سپس اگر تمایل داشتید بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.2.1 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

 

دانلود iO - A Physics Platformer - بازی پازل مبتنی بر فیزیک اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gamious.ioenhanced را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.