دانلود WENJIA 1.07 - بازی اکشن - تفننی فوق العاده زیبا "ونجیا" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 811 2019-07-12 03:30:08

WENJIA v1.07 – بازی سرگرم کننده و اکشن ونجیا مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه پولی و خریداری شده بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

WENJIA – ونجیا نام اولین بازی رسمی و مستقل استودیوی چینی Dilemma studio می باشد که به صورت عمومی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی قبل از اینکه برای سیستم عامل های موبایلی تولید شود، برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی و از طریق فروشگاه استیم ارائه شده بود. حالا سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا بازی WENJIA را به صورت پورت شده برای اندروید نیز منتشر کنند. اندروید این بار هم برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه نسخه پولی و کامل بازی ونجیا کرده و آن را برای دانلود شما عزیزان تدارک دیده است. بازی WENJIA یک طراحی هنری و یک اثر خلاقانه در زمینه بازی های ماجرایی است. ماجراهای این بازی در یک دنیای متفاوت که سازندگان آن را دنیای انرژی نامیده اند اتفاق می افتد. در بازی ونجیا شما در نقش یک گربه هستید که از همین انرژی ها تشکیل شده و تلاش می کند تا به نوعی با سفر بین دو دنیای مادی و دنیای انرژی، با اتفاقات مهلک مقابله کرده و ارواح معنوی را نجات دهد. طراحی های بازی جالب و بسیار زیبا انجام شده است. استفاده از افکت های بصری دیدنی در کنار رنگ آمیزی های درخشان، این بازی را بیشتر شبیه به یک خواب رویایی کرده است! وظیفه شما این است تا در این دنیای خیالی، از بین موانع حرکت کرده و با دویدن و پریدن به سمت جلو، مسیر بازی را طی کنید. ماجرای بازی به این دنیای آرامش بخش مربوط می شود. دنیایی که شبیه به یک جنگل بسیار بزرگ و سرسبز است. یک روز یک زلزله مهیب رخ می دهد و از دل زمین مواد مذاب بیرون ریخته و  ارواح کوهستان ها را گرفتار می کند. حالا این شما هستید که باید به عنوان یک نیروی کوچک از دنیای معنوی، به کمک ارواح کوهستان بروید. برای این کار باید از این جنگل زیبا عبور کرده و از مسیرهای خطرناکی بگذرید و سپس به اعماق زمین سفر کنید تا به منشأ این مواد مذاب برسید و جلوی پیشروی آن را بگیرید تا از همین طریق باعث نجات ارواح کوهستان شوید.
 
WENJIA
 
گیم پلی بازی WENJIA از نمای رو به رو و طراحی های آن به شکل دو بعدی است. مراحل بازی به شکل موانع پازل مانندی هستند که باید به درستی از آن ها عبور کرد در غیر این صورت شخصیت بازی شکست خورده و نابود می شود. در طول این مسیر شما از هر دو جهان عبور می کنید. هر جهان ویژگی های خود را دارد. در طول این مسیر به مکان های گوناگونی خواهید رسید که جذابیت های مختلفی دارند. از گرافیک فانتزی و طراحی های انتزاعی بازی که بگذریم، باید بگوئیم که احتمالاً برترین نکته بازی WENJIA احتمالاً بخش صداگذاری ها و موسیقی های متن بی نظیر و بسیار آرامش بخش آن است! این موسیقی های آرام و بی کلام باعث می شوند تا تجربه خیلی خوبی از این بازی داشته باشید و انجام آن نه تنها استرس زا نباشد، بلکه باعث ایجاد آرامش خیال نیز برای شما بشود. بازی WENJIA با قیمت 1.99 دلار منتشر شده است. این بازی تا کنون نامزد دریافت چندین و چند جایزه مختلف در سال 2018 شده است. شما می توانید همین حالا نسخه نهایی و آپدیت آخر این بازی را به صورت تست شده به همراه فایل دیتای آن از اندروید دریافت کنید.
تغییرات نسخه ی v1.07 :
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dilemmastudio.wenjia را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.