دانلود Shadow Blade: Reload 1.0 – بازی ایرانی خارق العاده شمشیر تاریکی اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 83793 2017-12-24 11:00:15

Shadow Blade: Reload v1.0 + Mod – بازی خارق العاده شمشیر تاریکی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (Unlocked moves/levels) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین و بدون مشکل
پیشنهاد ویژه اندروید

Shadow Blade: Reload در اصل نسخه ارتقا یافته بازی خارق العاده و کم نظیر شمشیر تاریکی از استودیوی بازیسازی Digital Dragon برای های اندروید است که دو دقیقه پیش شاهد عرضه شدن ان با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص پسند معرفی کنیم! بازی Shadow Blade: Reload، نسخه ای پیچیده تر از بازی اصلی است، مراحل Shadow Blade را تغییر داده و در عین سخت تر کردن آن ها، روند بازی را هم عمیق تر و پیچیده تر کرده است! در کنار تغییرات روند بازی، میان پرده‌هایی هم که به صورت کمیک های مصور هستند به بازی اضافه شده اند؛ این میان پرده‌ها داستان بازی را روایت می کند! شما در نقش یک شخصیت دوست داشتنی با نام Kuro هستید که می خواهد با مهارت های شمشیرزنی خود به یک نینجای ماهر تبدیل شود! برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی می بایستی که کرو آموزش های زیادی را فرا بگیرد و یا تمرین های مختلف و از بین بردن دشمنان مهارت های خود را افزایش دهد ؛ پس شما باید مسیرهای پر پیچ و خم بازی را پشت سر بگذارید و رفته رفته مهارت های کرو را برای تبدیل شدن به یک نینجای قدرتمند افزایش دهید. گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و عالی و ماجراجویی های خارق العاده در بازی Shadow Blade: Reload همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی اکشن ماجراجویی مهیج را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند.

 

دانلود Shadow Blade: Reload - بازی خارق العاده شمشیر تاریکی اندروید + مود + دیتا

 

بازی Shadow Blade: Reload که از خاص ترین بازی های اندرویدی است دارای ویژگی های زیادی است که از ان ها می توان به مواردی چون شامل بودن انواع سطوح چالش انگیز برای پیش بردن، شامل بودن انواع موانع و دشمنان قدرتمند برای برداشتن از پیش رو، بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای جمع اوری، دارا بودن کنترلرهای ساده و عالی به همراه کیفیت و صداگذاری مطلوب، بازی و ماجراجویی در انواع مکان های متنوع و متفاوت و طراحی خارق العاده اش اشاره کرد! بازی تا به این لحظه هیچ فروشی نداشته و با دانلود، نصب و بازی توسط شما از اولین کاربرانی جهانی خواهید بود که این بازی خارق العاده را تجربه می کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Shadow Blade: Reload Games :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.deadmage.shadowbladereload را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

توضیحات تکمیلی Shadow Blade: Reload Games :

 

بازی Shadow Blade و نسخه‌ی بعدی آن، یعنی Shadow Blade: Reload، از موفق‌ترین آثاری هستند که بازی‌سازان کشورمان به بازارهای جهانی عرضه کرده‌اند. در یکی از جدیدترین افتخارآفرینی‌های این مجموعه، اکنون بازی Shadow Blade: Reload در پلی‌استیشن استور قرار گرفته و دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند آن را بر روی این کنسول تجربه کنند.«شدو بلید: ریلود» یک بازی اکشن-پلتفرمر است که توسط استودیو فن‌افزار شریف، سازنده‌ی سری بازی‌های گرشاسپ، تولید شده است؛ استودیویی که در خارج از کشور با نام دد میج (Dead Mage) فعالیت می‌کند. شدو بلید: ریلود نسخه‌ای بهبود یافته از شدو بلید یا «شمشیر تاریکی» به شمار می‌رود که پیش از آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده بود. نسخه‌ی جدید شدو بلید دو سال پیش به‌طور آزمایشی در فروشگاه استیم قرار گرفت و عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آن هم از تابستان گذشته آغاز شد. موفقیت‌های این اثر باعث شد تا سازندگان بازی به فکر انتشارش برای سایر پلتفرم‌ها بیفتند که در نتیجه‌ی این تصمیم، اکنون کنسول نسل هشتم سونی در کنار رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل iOS میزبان آن شده است.

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل