دانلود Dark Crusade 0.1.31 - بازی ماجرایی جنگ های صلیبی تاریک + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 652 2020-04-22 01:45:19

Dark Crusade Action RPG Beta v0.1.31 + Mod – بازی ماجرایی “دوران تاریک جنگ های صلیبی” برای اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (مهارت های بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Dark Crusade Action RPG Beta – دوران تاریک جنگ های صلیبی عنوان یک بازی خوش ساخت و حرفه ای در سبک ماجرایی و اکشن می باشد که به وسیله استودیوی مستقل NewBee Dev روسی ساخته و به شکل رایگان عرضه شده است. این بازی به وسیله یک توسعه دهنده و آن هم به صورت انفرادی طراحی و ساخته شده است و از این لحاظ باید گفت که تلاش زیادی برای ساخت آن صورت گرفته و با توجه به اینکه بازی Dark Crusade فقط توسط یک نفر ساخته شده، اما با این حال ویژگی ها و قابلیت های حرفه ای این بازی دست کمی از عناوین دیگر که به شکل گروهی ساخته شده اند ندارد. اندروید، همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی آن را بررسی کرده و به عنوان اولین وب سایت در بین تمام سایت های ایرانی همینک آن را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. ما همچنین یک نسخه مود شده نیز از این بازی تهیه کرده ایم تا عزیزانی که مایلند نسخه مود شده این بازی را هم تجربه کنند بتوانند نهایت لذت را ببرند. Dark Crusade Action RPG Beta یک بازی ماجرایی است. داستان بازی از جایی شروع می شود که بعد از حمله سنگین هیولاها و موجودات شیطانی به مقر انسان ها در زمان جنگ های صلیبی، تقریباً همه انسان ها کشته می شوند اما قهرمان داستان یعنی شخصیت اصلی بازی که یک شوالیه است و شما کنترل او را به عهده دارید، از مرگ نجات پیدا کرده و زندگی دوباره ای به دست می آورد. حالا درست وسط میدان نبرد، جایی که هم رزمان این شخصیت کشته و نابود شده اند، شما باید انتقام دوستان خود را بگیرید و با نابود کردن باعث و بانیان این کشتار، مأموریت مهم بازی را انجام دهید.

 

Dark Crusade Action RPG Beta

 

در بازی Dark Crusade Action RPG Beta شما از همان ابتدا می بایست راهی برای مقابله با دشمنان پیدا کنید. به همین خاطر باید با پیدا کردن شمشیر، خودتان را آماده مقابله با شیاطین و مردگان متحرک کنید. با پیشروی در بازی باید با دشمنان بیشتری مقابله کنید که هر کدام چالش های مخصوص به خود را دارند. دنیای بازی به صورت یک بازی نسبتاً جهان باز طراحی شده است و شما می توانید در آن به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید. البته راه اصلی، راهی است که در بازی به آن اشاره می شود و راه های فرعی خاصی در طول بازی دیده نمی شود. با این حال محیط بازی خیلی گسترده و بزرگ طراحی شده است و همه چیز در Dark Crusade Action RPG Beta کاملاً سه بعدی می باشد. شما می توانید با دو سلاح اصلی یکی شمشیر و دیگری تیر و کمان به سراغ دشمنان بروید. با کسب امتیاز می توانید از بخش Abilities مهارت های خود را ارتقاء دهید تا نیروی شخصیت بازی را افزایش دهید و مهارت های جدید کسب کنید. Dark Crusade Action RPG Beta گرافیک بسیار عالی و ستودنی دارد که نسبت به حجم کلی آن قابل تحسین است. این بازی توسط موتور بازی سازی Unity Engine ساخته شده است. شما می توانید از داخل بازی گرافیک بازی را کم یا زیاد کنید و تجربه کلی بازی را از این طریق تغییر دهید. سازنده بازی می گوید در خیلی از بخش های این بازی می بایست انتخاب هایی خاص داشته باشید که ممکن است در روند داستانی تأثیرگذار باشد. Dark Crusade Action RPG Beta یک عنوان اکشن و سرگرم کننده است که با طراحی های گرافیکی عالی و گیم پلی حرفه ای، سبکی مشابه بازی های کنسولی ارائه کرده است. در ادامه می توانید این بازی را در دو نسخه معمولی یا مود شده از سرورهای اندروید دانلود کنید و یک ماجراجویی اکشن و نقش محور جالب را تجربه کنید.

تکات تکمیلی :

  1. این بازی هنور در مرحله آزمایشی بوده و در حال توسعه است و به همین خاطر ممکن است روی بعضی از دستگاه ها اجرا نشده یا با ایراداتی در حین اجرا همراه باشد.
  2. بازی کاملاً آفلاین می باشد و هیچ نیازی به اینترنت برای اجرای آن نیست.
  3. با توجه به جزئیات گرافیکی زیاد، انجام این بازی روی دستگاه های ضعیف توصیه نمی شود. همچنین توجه داشته باشید که به خاطر آزمایشی بودن بازی، حتی ممکن است روی دستگاه های قدرتمند نیز افت گرافیک یا لگ وجود داشته باشد.
  4. در اولین اجرای بازی، توصیه می کنیم به بخش تنظیمات رفته و گرافیک بازی را کاهش یا افزایش دهید و همچنین تیک گزینه Use gyro را بردارید در غیر این صورت با تکان دادن گوشی، نمای بازی هم عوض می شود.
  5. این نسخه از بازی در حال حاضر فقط بخش اول (Chapter 1) را شامل می شود و طی آپدیت های بعدی، بخش های جدید و مراحل بیشتر نیز به بازی اضافه می شود.
  6. در نسخه مود شده، روی آیکون کوله پشتی کلیک کنید و از بخش Abilities اقدام به ارتقاء سطح بخش های مختلف کنید. آیتم های این بخش بدون نیاز به منابع قابل ارتقاء می باشند.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.NewbeeDevInc.DarkCrusade را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.