دانلود Attic over Attic 1.08 - بازی ماجراجویی متفاوت "اتاق شیروانی" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1077 2018-04-10 14:00:14

Attic over Attic Full v1.08 – بازی ماجراجویی و فکری سرگرم کننده اندروید همراه دیتا
قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.1 از 5.0 در گوگل پلی
بازی آفلاین است

Attic over Attic بازی جدید و سرگرم کننده با طراحی عالی در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی Studio Attic برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که ساعاتی پیش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماجرایی معرفی کنیم! داستان کلی بازی حول پسرک دوست داشتنی یعنی Jack و اتاق های شیروانی اش می چرخد به طوریکه با پیش بردن بازی به داستان اصلی پی خواهید برد! ماجراجویی ها از نگاه شما و از دید ما در یک محیط سه بعدی با نمایش دو بعدی اتفاق می افتد و کنترل کامل شخصیت ها در دستان خودمان است به طوریکه با دکمه های لمسی تعبیه شده در دو سمت صفحه نمایش می توانیم به هر طرف که مایلید حرکت کنید و با پریدن و کارهای دیگه به سمت جلو حرکت کرده و سطوح را یکی پس از دیگری با حل کردن معماها پشت سر بگذارید! امکان تبدیل جک به انواع وسایل نقلیه و حیوانات نیز وجود دارد که در مسیر حرکت نیز با طیف گسترده ای از حیوانات و وسایل نقلیه روبرو خواهید شد که برای پیشروی باید از ان ها کمک بگیرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی با گیم پلی سرگرم کننده هستید که بتواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند بازی جدید و زیبای Attic over Attic گزینه خوبی برای انتخاب است.

 

Attic over Attic Android Games

 

بازی Attic over Attic کمتر از چند ساعت بیش از 50 فروش داشته و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند که هم اکنون ما در اندروید اولین نسخه کامل و پولی ان را حضور شما دوستان معرفی کرده ایم! از ویژگی های بازی می توان به طراحی قابل قبول، صداگذاری فوق العاده با پخش صدها و موسیقی های دلربا، حضور شخصبت های مختلف و کنترلرهای لمسی خوبش اشاره کرد! شما قادر هستید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی نمایید ؛ بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که طبق معمول قبل از معرفی بازی، بازی توسط ما تست شده و به صورت آفلاین و بدون هیچگونه مشکلی برروی همه دستگاه های با اندروید 4.4 و بالاتر نصب و اجرا میشود.

تغییرات نسخه ی v1.08 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Attic over Attic Android :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.StudioAttic.Attic را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل