دانلود The Cursed Ship Full 1.1 – بازی نفرین کشتی اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1410 2017-12-23 21:07:09

The Cursed Ship – نفرین کشتی یک بازی دیگر اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی نام آشنای G5 Entertainment مخصوص اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در مارکت اندروید (Google Play) برای دانلود عرضه گردید. بازی های کمپانی جی فایو همگی دارای گرافیک خیره کننده اچ دی هستند و با دارا بودن داستان هایی بسیار عمیق تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی را برای شما به ارمغان می اورد. داستان بازی The Cursed Ship حول این ماجرا می چرخد که بزرگترین و لوکس ترین کشتی کروز یعنی Ondine در اولین سفر خودش به طور ناگهانی غرق می شود و شما در ان باید به ماجراجویی بپردازید! آنداین، بزرگترین و لوکس ترین کشتی مسافرتی که تا به آن روز ساخته شده بود راهی سفری دریایی شد اما به تقدیری شوم گرفتار شد و استخرهای بزرگ آن و سالن اوپرای باشکوه آن دیگر دیده نشدند. حالا شرکت ترایدنت شما را مامور پیدا کردن این کشتی و بیرون آوردن بقایای آن کرده است. شما در ماموریت خطرناک خود هر گونه ارتباطی را با دنیای خارج از دست می دهید، آینه ای اسرار آمیز پیدا می کنید و خود را در دنیای عجیب و غریبی می یابید که هر چیزی که در اطراف شما اتفاق میافتد در دنیای موازی دیگری نیز در حال اتفاق افتادن است. بازی The Cursed Ship نیز همانند دیگر بازی های جی فایو دارای گرافیک خیره کننده اچ دیست و با دیدن عکس هایی از محیط بازی بدون شک به این حقیقت پی خواهید برد! اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید پیشنهاد می دهیم جدیدترین عنوان بازی جی فایو را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی The Cursed Ship اندروید :

  • شامل بیش از 100 ماموریت و پازل برای حل کردن
  • شامل 66 مکان شگفت انگیز برای جستجو
  • شامل بیش از 43 پازل سرگرم کننده و مینی گیم ها
  • شامل دو حالت بازی: expert و regular
  • پشتیبانی از : Google Play game services
  • دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی The Cursed Ship هم اکنون دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید ان را معرفی و به صورت رایگان با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم ؛ نسخه ای که برای دانلود آورده شده است در اصل نسخه خریداری شده و پولی بازی است که قادرید با یک کلیک ان را به همراه دیتای کامل از سرورهای پرسرعت سایت برای دیوایس اندرویدی تان دانلود نمایید.

 

دانلود The Cursed Ship - بازی نفرین کشتی اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.g5e.cursedship.android.full را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.