Dandara 1.3.51 - بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و خاص "داندارا" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1509 2020-04-15 01:45:31

Dandara + Mod – بازی ماجراجویی جالب و متفاوت داندارا اندروید همراه دیتا
قیمت 12 دلار در گوگل پلی – نسخه کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Dandara بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاص در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Raw Fury خالق بازیهای معروف Kingdom: New Lands و Kathy Rain برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 12 دلار در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Dandara توسط توسعه دهنده به صورت مقابل معرفی شده است: “در دنیای تاریکی که آغشته به ظلم و ستم است، قهرمان ما، داندارا، بیدار شده تا این دنیا را به سوی نور هدایت کند! بازی زیبا، پیکسلی و دو بعدی Dandara هم با گیم پد و هم به صورت لمسی قابل کنترل است و می توان از هر دو برای تجربه سریع و لذت بخش استفاده کرد. شما می بایست در بازی با پرش از سکوها مراحل را به پایان برسانید و تلاش زیادی صورت گرفته تا محیط های بازی نیز ظاهری زیبا داشته باشند!” در بازی Dandara شما در نقش کارکتر اصلی بعنی داندارا باید در یک صفحه دو بعدی (2D) ماجراجویی تان را برای رسیدن به هدف اغاز کنید و در این راه ممکن است با ده ها چالش مختلف روبرو شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص با طراحی پیکسلی باشید مطمئن باشید بازی فوق العاده Dandara نظرتان را جلب خواهد نمود!

 

Dandara

 

بازی Dandara تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و بر اساس هزاران رای امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را کسب کرده است ؛ نسخه خریداری شده و کامل بازی به همراه دیتا برای دانلود عرضه گردیده که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Dandara توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

توجه : پیش نیاز بازی برای نصب، اندروید 7.0 است !

تغییرات نسخه ی V1.3.51 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.rawfury.longhathouse.Dandara را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را افلاین اجرا نمایید.