دانلود The Other Side: Tower of Souls 1.12 – بازی ماجرایی برج ارواح اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1589 2017-12-25 18:28:11

The Other Side: Tower of Souls v1.12 – بازی ماجراجویی و اشیاء پنهان جدید “در طرف دیگر: برج ارواح” اندروید همراه دیتا – آفلاین
نسخه فول با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی – تست شده

The Other Side: Tower of Souls بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف Alawar Entertainment, Inc است که ابتدا برای PC عرضه شده بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم که با قیمت 1.99 دلار برای فروش قرار داده شد و تصمیم بر این شد تا مثل همیشه در اسرع وقت نسخه تست شده و کامل ان را حضور شما دوستداران بازی های ماجراجویی معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است: “دو خواهر کوچک به نام های Beatrice و Lily قصد دارند هر کدام وارد دنیای عجیبی شوند، اما از سرنوشت خوب یا بد خود بی اطلاع هستند. یکی از آنها مایل است که بدون در نظر گرفتن عواقب کار خود، یک راه را برای بدست آوردن دانش و قدرت برای خود باز کند و دیگری مانع کار او میشود! هم اکنون شما باید با تعامل بین آنها مسیر صحیح را به آنها نشان دهید و رازهای مخفی را بیابید.” اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی از نوع اشیاء پنهان هستید پیشنهاد می دهیم بازی The Other Side: Tower of Souls را از دست ندهید چرا که با طراحی منحصر به فرد، داستان زیبا، صداگذاری دلهره اور شما را به گوشی میخکوب خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی The Other Side: Tower of Souls اندروید:

* دارا بودن یک داستان بسیار زیبا و فریبنده برای به چالش کشیدن شما

* حل انواع معماها، پازل ها و مینی گیم های چالش برانگیز

* شامل هزاران صحنه ی مختلف شیء پنهان بدور از تکراری بودن

* موسیقی و صداگذاری واقعا زیبا با پخش صداهای مهیج

* گرافیک اچ دی (HD) با طراحی منحصر به فرد و عالی

بازی The Other Side: Tower of Souls هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید ان را برای اولین بار حضور شما کاربران دوستدار بازی های ماجراجویی معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ب هصورت رایگان اقدام به دریافت آن نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.12 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود The Other Side: Tower of Souls - بازی ماجرایی برج ارواح اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دریافت و نصب کنید:

– سپس فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت پوشه ی com.alawar.theotherside را در Android/Obb کپی نمایید.

– بازی را اجرا کنید.