Bertram Fiddle: Episode 1 1.3 - بازی ماجراجویی "برتام فیدل" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1403 2018-04-02 11:00:26

Bertram Fiddle: Episode 1 v1.3 Full – بازی ماجراجویی جالب و محبوب فیدل اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 0.99 دلار و امتیاز خوب 4.5 از 5.0 در گوگل پلی به درخواست شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Bertram Fiddle: Episode 1 بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Chorus Worldwide Games Limited برای اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی برای فروش عرضه شده و به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش پیش روی شماست. داستان کلی بازی Bertram Fiddle: Episode 1 در مورد ویکتوریای لندن و پدیدار شدن شخصیت هایی عجیب و غریب با بینی های عجیب است که با کارهای عجیب و غریبی که انجام میدهند باعث قتل و ناپدید شدن ساکنان شده است! حالا شما در نقش کارکتر اصلی یعنی Bertram Fiddle قرار است ماجراجویی جدیدتان را برای پی بردن به حقایق آغاز کنید و پرده از رازهای این قتل های زنجیره ای بردارید! ماجراجویی های شما در بازی Bertram Fiddle: Episode 1 ؛ در بیش از 30 مکان منحصر به فرد صورت می پذیرد که در این راه با ده ها شخصیت مختلف ملاقات خواهید کرد و ممکن است با ده ها معما و پازل خاص روبرو شوید! سبک بازی Bertram Fiddle: Episode 1 اشاره و کلیک است و ماجراجویی های شما نیز بر پایه همین کلیک ها صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Bertram Fiddle: Episode 1 با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

Bertram Fiddle: Episode 1

 

بازی Bertram Fiddle: Episode 1 تا به امروز حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید، اخرین نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع باگ های بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی را نصب کنید.

– دوم فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه com.chorusworldwide.bertramep1 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در اخر بازی را اجرا کنید.