Nevertales: the Beauty within Full 1.0.0 - بازی "زیبایی درون" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1124 2018-10-01 02:30:36

Nevertales: The Beauty Within Full 1.0.0 – بازی پازل و ماجراجویی “زیبایی درون” اندروید به همراه دیتا + تریلر
جدیدترین نسخه کامل بازی از کمپانی معروف Big Fish تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین
Nevertales: The Beauty Within – زیبایی درون یک بازی ماجراجویی و داستانی در سبک بازی های پازل و فکری از استودیوی نام آشنای Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. اگر از طرفداران بازی های پازل و فکری باشید حتما نسخه های دیگر بازیهای استودیوی Big Fish Games را تجربه کرده اید که امروز ما قصد معرفی یکی دیگر از این سری بازی های Nevertales با نام “زیبایی درون” را داریم. داستان بازی از جایی شروع می شود که شما مانند هرروز در خانه خود مشغول انجام کارهای عادی و روزانه هستید، ناگهان در خانه ی شما به صدا در می آید و وقتی شما در را باز می کنید یک نوزاد را جلوی در پیدا می کنید که نجات جان او به شما بستگی دارد. با توجه به داستان بازی باید رمز و راز های نهفته شده در تک تک مکان های این بازی را پیدا کنید تا متوجه شوید این نوزاد متعلق به چه کسی است و این مسائل چه ربطی به شما دارد. شما یک کارآگاه هستید که به تازگی یک پرونده را با موفقیت بسته است؛ چرا یک غریبه بخواهد سرنوشت یک نوزاد را به شما بسپارد؟ با پیدا کردن اشیاء مخفی و حل پازل ها و بازی های کوچک و فهمیدن داستان نوزاد به پاسخ این سوال دست یابید. پس اگر به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا بازی The Beauty Whitin را از سرور های پرقدرت اندروید دانلود نمایید و پاسخ سوال هایتان را پیدا کنید!
 
Nevertales: the Beauty within Full
 
بازی Nevertales: The Beauty Within تاکنون بیشتر از 5,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند؛ از ویژگی های این بازی می توان به داستان جذاب، معما های گوناگون و منحصر بفرد، گرافیک جذاب و زیبا و صداگذاری عالی به همراه فیلم های جذاب، سفر به دنیاهای گوناگون برای حل معما ها و صد ها شیء مخفی برای پیدا شدن توسط شما اشاره کرد. این بازی به صورت Trial به همراه خرید درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده است که ما نسخه ی کامل و خریداری شده آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید .
تغییرات نسخه v1.0.0 :
* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجراي بازي :
– ابتدا فايل نصبي را دانلود و نصب کنيد.
– فايل ديتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازيد. پوشه ي com.bigfishgames.nevertalesbeautygoog را در مسير Android/Obb حافظه داخلي کپي کنيد.
– بازي را اجرا کنيد و لذت ببريد!