دانلود Lost Lands 5 Full 1.0.2 - ماجرایی سرزمین های گمشده 5 اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1453 2018-04-20 10:00:10

Lost Lands 5 (Full) v1.0.2 – بازی ماجراجویی جالب سرزمین های گمشده 5 اندروید همراه دیتا
قیمت 6.99 دلار و امتیاز کامل 5 تاز 5 در گوگل پلی – نسخه کامل بازی تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Lost Lands 5 Full نسخه پنجم از بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب “سرزمین های گمشده” از استودیوی بازیسازی FIVE-BN GAMES برای اندروید است که ساعت ها پیش شاهد عرضه شدن ان با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در اواسط تابستان سرمای عجیبی پدیدار می شود که باعث پنهان شدن مردم در خانه ها برای گرم شدن می گردد ؛ در حالی که انجماد، زمین را تهدید می کند مردم در تلاش برای گرم کردن خانه های خود هستند، بزرگان شهر بیدار شدن ارواح کوه های یخ زده را دلیل این اتفاقات هولناک می دانند و این وسط آن ها اشتباه می کنند و علت واقعی این حادثه در تاریخ باستانی زمین است که باید کشف شود! آیا می توانید در مدت زمانی کوتاه پرده از راز این حوادث بگشایید و زمین را از حوادث بعد در امان نگهدارید؟! در بازی Lost Lands 5 Full همانند نسخه های پیشین، با Susan همراه شوید و ماجراجویی جدیدتان را برای پرده برداشتن از حوادث شروع کنید! در بازی Lost Lands 5 Full با طیف گسترده ای از معماها و بازیهای کوچک روبرو میشوید که برای پیشبرد داستان بازی باید ان ها را حل کنید و پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید به هیچ وجه Lost Lands 5 Full را از دست ندهید.
برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Lost Lands 5 Full اندروید :
بازی Lost Lands 5 Full هم اکنون در گوگل پلی کمتر از 5 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و امتیاز کامل 5 از 5 را کسب کرده است و ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.
توجه : نسخه های یک تا چهار بازی Lost Lands نیز در اندروید موجود است .
تغییرات نسخه ی V1.0.2 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 
Lost Lands 5 Full
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Lost Lands 5 Full :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.fivebn.ll5.full را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.
– بازی را در نهایت اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل