Goetia 1.0.5 - بازی ماجراجویی خاص"روحی به دنبال کشف حقیقت" اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 1031 2019-02-20 03:30:29

Goetia v1.0.5 Full – بازی ماجراجویی “روحی به دنبال کشف حقیقت” اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Goetia یک بازی ماجراجویی خاص و فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر از استودیوی مستقل Forever Entertainment برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای سبک ماجراجویی – اشاره و کلیک را به وجد بیاوریم! در بازی Goetia شما مثل دیگر عناوین ماجرایی – اشاره و کلیک ناگزیر به گشت و گذار در محیط اطراف و حل معما های موجود در آن از طریق ترکیب آیتم های گوناگون با یکدیگر یا یافتن راه های گوناگون عبور از آن ها هستید ؛ با این تفاوت که اینجا شما نقش یک روح سرگردان را بر عهده خواهید داشت و همین امر گیم پلی این بازی را دستخوش تغییرات مهمی نسبت به سایر عناوین هم سبک ساخته است ؛ در واقع به عنوان یک روح شما می توانید به راحتی از موانعی نظیر در و دیوار و سقف عبور کرده و به کشف اتاق های مخفی و راهرو های ناپیدای موجود بپردازید! بیش از 90 اتاق مختلف در قالب 5 محیط در بازی Goetia گنجانده شده است که می توانید در ان ها به جست و جو و کشف حقایق بپردازید! در اخر بهتر است در مورد داستان کلی بازی این موضوع را بدانید که، شخصیت نخست بازی زن جوانی به نام ابیگیل است که در سال 1902 میلادی جان خود را از دست داده و اکنون پس از 39 سال در قالب یک روح سرگردان به عمارت محل زندگی زمان کودکی خود بازگشته تا پاسخ برخی از پرسش های مهم و بی پاسخ خود را بیابد!
 
Goetia
 
بازی Goetia تا به این لحظه کمتر از ده بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویرو و یدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود ان از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.5 :
* رفع مشکلات و باگ های مختلف بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.forever.goetiagame را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل