دانلود Dangerous Games: Prisoner 1.0.0 - بازی ماجراجویی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1497 2018-04-04 03:30:04

Dangerous Games: Prisoner – بازی های خطرناک: زندانی یک بازی جدید با گرافیک اچ دی خیره کننده در سبک بازی های ماجراجویی و فکری از استودیوی بازیسازی نام آشنا و معروف بیگ فیش گیمز برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و برای اولین بار آن را حضور دوستداران بازی های اشیاء پنهان و ماجراجویی معرفی نماییم. بگذارید داستان بازی را از زبان گوگل پلی بیان کنیم: “از یک دنیای زیبا اما مرگبار فرار کنید! شما برای شروع یک زندگی جدید می بایستی که از Brownville فرار کنید و به شهر لوئیزیانا که دوستان شما (بن و لوئیس) انتظارتان را می کشند بروید! رئیس شما با نام سیمون مردی خوب به نظر می رسد اما …

در بازی Dangerous Games: Prisoner شما می بایستی که محیط ها و مکان های مختلف را جست و جو کنید و ماجراجویی های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی دیگر از بهترین بازی های این کمپانی مشهور را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Dangerous Games: Prisoner اندروید :

* شامل هزاران اشیاء پنهان برای کشف و پیدا کردن توسط بازیکن

* شامل ده ها و صدها مینی گیم های بسیار چالش برانگیز برای حل

* یافتن انواع سرنخ های پراکنده برای فرار از مخمصه مرگبار

* بازی و ماجراجویی در انواع مکان ها و محیط های متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج

بازی Dangerous Games: Prisoner هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است که ما امروز در اندروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

 

دانلود Dangerous Games: Prisoner - بازی ماجراجویی اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.dgpodgoogfree را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

Dangerous Games: Prisoner Android - بازی جدید اندروید