دانلود Tilt to Live 2: Redonkulous 1.2.7 – بازی سرگرم کننده اندروید!


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1425 2017-12-23 17:28:12

بازی سرگرم کننده اکشن Tilt to Live 2: Redonkulous v1.2.7 اندروید + دیتا + تریلر – قیمت 3 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل پلی …

Tilt to Live 2: Redonkulous یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی One Man Left مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که در آن جنگی بزرگ میان اورب ها رخ داده است و شما را به جهانی پیچیده و هیجان انگیز دعوت می نماید. در این بازی شما هدایت و کنترل یک فلش (جهت) موجود در صفحه ی نمایش را دارید که می بایستی با کج و راست کردن گوشی به سمت راست و چپ آن را هدایت کنید و با کارهایی همچون جمع آوری اورب های مشابه، از بین بردن اورب های مشخص شده و … یک بازی اکشن با گیم پلی منحصر به فرد را تجربه کنید!

بازی Tilt to Live 2: Redonkulous نسبت به حجم کم خود دارای گرافیکی اچ دی و عالی است و با صداگذاری مهیج و کنترلرهای حرفه ای خودش می تواند تجربه ی بهترین بازی اکشن را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Tilt to Live 2: Redonkulous اندروید:

* بهینه شده برای گوشی ها و تبلت های با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

* دو حالت مختلف برای بازی کردن: حالت کلاسیک (متوسط) و کد قرمز (سخت)

* شامل انواع سلاح های قدرتمند برای باز کردن و استفاده توسط بازیکنان

* امکان به اشتراک گذاری اسان و سریع بیشترین امتیاز با Google Play friends

بازی Tilt to Live 2: Redonkulous با قیمت 2.99 دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و دارای امتیاز 4.6 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

 

دانلود Tilt to Live 2: Redonkulous - بازی سرگرم کننده اندروید!

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.onemanleft.tilttolive2 را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

Tilt to Live 2: Redonkulous Android - بازی جدید رایگان اندروید

 

 

Tilt to Live 2: Redonkulous Android - بازی جدید رایگان اندروید