Tales of the Mirror 1.0.15 - بازی پازلی-ماجراجویانه داستان های آینه اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 451 2021-09-06 20:45:23

Tales of the Mirror v1.0.15 – بازی پازلی جالب و سرگرم کننده “داستان های آینه” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Tales of the Mirror – داستان های آینه یکی دیگر از آثار هنری مجذوب کننده و خوش ساخت استودیوی CottonGame با همکاری استودیوی LilithGames هنگ کنگی که منتشرکننده عناوینی مثل Rise of Civilizations ، Art of Conquest ، Mr Pumpkin ، Abi: A Robot’s Tale و سری بازی های معروف Isoland در سبک پازل با المان هایی ماجرایی و داستانی است. این بازی با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و اندروید یک بار دیگر با افتخار  و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی نسخه خریداری شده و کامل آن را به شکل رایگان و انحصاری برای دانلود ارائه کرده است. استودیوی CottonGame به بازی های ماجرایی و پازلی که ماهیتی اسرارآمیز و فانتزی دارند علاقه زیادی دارد و تا به امروز عناوین زیادی در این زمینه منتشر کرده است. بازی Tales of the Mirror با بهره گیری از آخرین دستاوردهای این استودیو در حوزه بازی سازی ساخته شده و یک اثر عالی و حرفه ای به شمار می رود که در آن می توان روند پیشرفت قابل توجه استودیوی CottonGame را ملاحظه کرد. این بازی با داستانی جذاب که با گیم پلی زیبا و طراحی هایی چشم نواز آمیخته شده طراحی و توسعه یافته تا تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی تکامل یافته برای مخاطبین فراهم شود. در ادامه با اندروید در معرفی و بررسی کلی این بازی همراه باشید.

 

Tales of the Mirror

 

ماجرای بازی Tales of the Mirror در دنیای قدیم سرزمین های چین و در دوره سلسله مینگ دنبال می شود. داستان اصلی به دختری جوان مربوط است که خانواده اش به خاطر یک خیانت زجر زیادی کشیده اند. او از شما که شخصیت اصلی بازی هستید درخواست کمک می کند. شما نیز با قبول کردن این درخواست راهی محل زندگی او شده و حالا وارد داستانی مرموز و اسرارآمیز می شوید. کار شما حل کردن معماها و پیدا کردن سرنخ هایی برای کشف حقیقت است. در این بازی شخصیت های متعددی وجود دارند که ماهیت اصلی آن ها پنهان است. شما برای کشف واقعیت باید به توانایی های خودتان اکتفا کنید. سبک بازی Tales of the Mirror از نوع عناوین Point and Click است و شما برای تعامل برقرار کردن با شخصیت های دیگر یا آیتم های داخل بازی و یا حرکت به نقطه مشخص شده باید آن بخش را روی صفحه لمس کنید. گرافیک بازی که بدون شک یکی از نقاط قوت اصلی Tales of the Mirror آن است، با طراحی های دستی و نقاشی های کلاسیک به خوبی می تواند حس و حال دنیای چین را به مخاطب القا کند. سازنده بازی تأکید کرده که مهم ترین سرنخ های بازی در بخش دیالوگ ها و مکالمات شخصیت ها نهفته هستند. بنابراین لازم به ذکر نیست که برای متوجه شدن داستان و لذت بردن از آن و حتی انتخاب تصمیمات درست در روند بازی می بایست تا حدی با زبان انگلیسی آشنا باشید. برای آشنایی بیشتر با بازی داستان های آینه می توانید ابتدا ویدئوی تریلر معرفی یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل از بخش دانلود باکس اندروید اقدام به دانلود این بازی به شکل خریداری شده و رایگان کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.lilithgames.themirror.gp را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.