دانلود Adelantado Trilogy. Book Three 1.0 – نسخه 3 بازی کتاب سه گانه اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1514 2017-12-25 13:56:07

Adelantado Trilogy. Book Three v1.0 Unlocked – نسخه 3 از بازی فوق العاده زیبا و متفاوت کتاب سه گانه مخصوص اندروید همراه دیتا – آفلاین
نسخه آنلاک شده با تمامی سطوح

Adelantado Trilogy. Book Three نسخه ی سوم (3) از بازی فوق العاده زیبا و محبوب کتاب سه گانه برای دستگاه های اندرویدی است که چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را در اسرع وقت و در سریع ترین زمان ممکن حضور شما دوستداران بازی های استراتژی خاص معرفی کنیم! همانطور که قبلا گفته بودیم به طور کلی بازی Adelantado Trilogy داستان یک کتاب سه گانه را دنبال می کند که نسخه اول و دوم ان را در سایت معرفی نموده ایم و نسخه سوم داستان نسخه های قبلی را دنبال می کند، به گونه ای که در این نسخه Don Diego راه جدیدی در بالای صخره ها پیدا می کند و ماموریت خود را آغاز می نماید . همچنان تلاش برای رسیدن به تاج و تخت اسپانیایی وجود دارد و هنوز بازماندگانی برای نجات وجود دارند!

قبلا هم گفته بودیم که شما در نقش فرمانده دون دیگو هستید که به کمک همراهان همیشگی خود پای به سرزمین های ناشناخته گذاشته و پیوسته در حال ماجراجویی است! جاه طلبی او حدغایتی ندارد و عطش وی برای کسب افتخار و بدست آوردن پول و طلا بی پایان است به گونه ای که رویای فتح سرزمینی جدید را در سر می پروراند و از طرفی هم مردانش به شدت خسته و بی رمق هستند! برخی از آنها حتی به فکر شورش علیه دون دیگو هستند اما او یارانی نیز دارد که حاضرند جانشان را در راه آرمان های فرمانده ی خود فدا کنند! نقش این افراد به زودی مشخص خواهد شد چرا که رودریگز سرسخت ترین دشمن دون دیگو در اندیشه ی ترتیب دادن حمله ای بزرگ است و …! اگر به بازی های استراتژی و جنگ های باستانی علاقه مندید به هیچ وجه این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Adelantado Trilogy. Book Three اندروید:

* شامل 10 سطح چالش برانگیز

* ماجراجویی برای کسب ثروت و شهرت

* انواع ماموریت های مختلف برای پشت سر گذاشتن

* انواع مختلفی از جالش های مختلف در طول بازی

* ساخت یک سرزمین قدرتمند با ایتم های مختلف

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Adelantado Trilogy. Book Three هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید برای اولین بار ان را حضور شما کاربران عزیز معرفی می کنیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت رایگان اقدام به دریافت بازی نمایید.

توجه داشته باشید که : برای بازی Adelantado Trilogy تا به این لحظه 3 نسخه عرضه شده است که داستان آن در مورد کتاب سه گانه است و هر نسخه، داستان نسخه پیش را دنبال می کند. نسخه های اول و دوم بازی در سایت موجود است که شما می توانید با کلیک برروی دو لین کزیر به پست اختصاصی ان ها رفته و در صورت تمایل اقدام به دانلود نمایید :

دانلود Adelantado Trilogy I – نسخه ی اول بازی استراتژی کتاب سه گانه اندروید

دانلود Adelantado Trilogy. Book Two – نسخه ی دوم بازی استراتژی کتاب سه گانه اندروید

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.

 

دانلود Adelantado Trilogy. Book Three - بازی استراتژی اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.realore.adelantado3 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

Download Adelantado Trilogy. Book Three Android Apk + Obb SD - Google Play
Download Adelantado Trilogy. Book Three Android Apk + Obb SD - Google Play