دانلود Lowriders Comeback 2: Cruising 2.1.4 - بازی ماشین سواری اندروید + مود


بازی اندروید, هیجان انگیز, 2155 2018-04-04 14:30:40

Lowriders Comeback 2: Cruising v2.1.4 + Mod – بازی جالب و متفاوت بازگشت ماشین بازها اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Lowriders Comeback 2: Cruising سری جدیدی از بازی محبوب و سرگرم کننده “بازگشت ماشین بازها” از MontanaGames برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Lowriders Comeback 2: Cruising همانند نسخه پیشین اش ؛ مخصوص ماشین بازها طراحی و ساخته شده است و در ان شما می توانید در انواع مکان های مختلف به اتومبیل رانی مشغول شوید و با خودروی کلاسیک خود برقصید! طیف گسترده ای از ماشین های کلاسیک در بازی وجود دارند که با پیش بردن مراحل می توانید ان ها را یکی پس از دیگری خریداری کنید! همه ماشین ها به سیستم پنوماتیک مجهز هستند و شما می توانید با استفاده از دکمه های مخصوص با ماشین تان برقصید و حرکات نمایشی انجام دهید! امکان سفارشی سازی ماشین ها نیز برایتان فراهم شده که قادرید رنگ ماشینتان را انطور که دوست دارید تغییر دهید، رینگ دلخواه را زیر ماشین خود بیندازید، آیتم های خاصی را به ماشین خود وصل کنید و به طور کلی به تیونینگ ماشین ها بپردازید در نهایت وارد رقابت های هیجان انگیز Low-riders شوید و به همه نشان دهید که شما برترین و حرفه ای ترین ماشین باز هستید!

 

Lowriders Comeback 2: Cruising

 

بازی Lowriders Comeback 2: Cruising بیش از 10 هزار بار توسط کاربران سراسر جهان خریداری شده است و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید ان را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی v2.1.4 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی Lowriders Comeback 2 : Cruising :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.MontanaGames.Lowriders.Comeback2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.