دانلود Forever Lost: Episode 1 HD 1.4.1 - بازی اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1207 2018-04-04 06:30:18

Forever Lost: Episode 1 HD v1.5 Full – بازی ماجرایی گمشده ابدی 1 اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.17 دلار و امتیاز 4.2 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین

Forever Lost: Episode 1 بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویانه با گرافیک خیره کننده اچ دی از استودیوی بازیسازی Glitch Games برای اندروید است که با قیمت 4.17 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و هم اکنون علاوه بر نسخه اول ان، نسخه های دوم و سوم اش نیز در سایت برای دانلود قرار داده شده است! این بازی که ابتدا برای سیستم عامل IOS عرضه شده بود به عنوان یکی از بهترین بازی های ماجراجویی انتخاب گردیده و مدال نقره را در بهترین بازی های ماجراجویی 2012 از آن خود نموده است. در بازی Forever Lost: Episode 1 در مکانی چشم باز می کنید که از نظر ذهنی چیزی نمی دانید و در دنیایی قرار دارید که آن را به خاطر نمی آورید! در این مکان اشیایی وجود دارند که نمی توانند واقعی باشند و اینجا به نظر متروکه می آید، سوالات در ذهنتان رژه می روند، شما که هستید!؟ در کجا قرار دارید!؟ چه مدت است که اینجا هستید!؟ چگونه می توان از اینجا گریخت؟! برای پاسخ دادن به همه ی این سوال ها با بازی گمشده ی ابدی 1 همراه شوید …

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Forever Lost: Episode 1 HD اندروید :

  • شامل انواع پازل های دو بعدی point And click مختلف
  • شامل تعداد بسیاری از موارد و آیتم ها برای جمع آوری
  • شامل انواع پازل های مختلف برای حل کردن توسط بازیکن
  • موسیقی متن فیلم فوق العاده زیبا و هیجان انگیز متفاوت
  • دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Forever Lost: Episode 1 علی رغم فروش خوب توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید آخرین نسخه ان را به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم که نسخه خریداری شده و کامل بازی است! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان ان را به همراه دیتا دانلود نمایید.

 تغییرات نسخه ی v1.5 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Forever Lost: Episode 1 HD - بازی ماجراجویی اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.glitchgames.foreverlostepisode1hd را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل