دانلود Hidden: Fountain Full 1.0 - بازی ماجرایی "آبنما" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1173 2018-04-11 06:00:11

Hidden: Fountain (Full) v1.0 – بازی ماجراجویی و فکری آبنما اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 3.99 دلار و امتیاز 5 از 5 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین

Hidden: Fountain Full – پنهان: آبنما کامل بازی جدید و سرگرم کننده با طراحی عالی در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از Big Fish Games برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم بر این شد تا همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری، ماجراجویی و اشیاء پنهان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! داستان بازی از این قرار است که سازمانی مشکوک در نظر دارد یک سری آثار مهم باستانی را در سریلانکا به سرقت ببرد، اما با نظارت ماموران این عملیات به تعویق می افتد! سه نفر از همکاران شما در حال بازدید از یک مکان باستانی ناپدید شده اند و شما مامور شده اید برای پیدا کردن آنها تحقیقات خود را شروع کنید و آن ها را به خانه بازگردانید. مکان های مختلف را جست و جو و ردپاها را دنبال کنید و به سرنخ های مختلف برای پیدا کردن همکارانتان دست پیدا کنید! هم اکنون شما ماموریت پیدا می کنید که پرده از اسرار این سازمان نیز بردارید و به جستجوی سرنخ ها و حقایق ناشناخته پی ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی اندروید هستید که بر خلاف بازیهای مشابه داری حجمی کمتر از 400 مگابایت باشد بدون شک Hidden: Fountain Full بهترین گزینه برای انتخاب است!

برخی از ویژگی های بازی فکری Hidden: Fountain Full اندروید :

  • ملاقات با شخصیت های مختلف
  • شروع ماجراجویی برای پیدا کردن دوستان
  • حفاظت از سرنوشت جهان با حل پازلها
  • پیدا کردن هزاران مورد از اشیاء پنهان
  • گرافیک اچ دی با طراحی فوق العاده
  • صداگذاری هیجان اور و دوست داشتنی
  • کنترلرهای لمسی عالی و کاربرپسند

بازی Hidden: Fountain Full کمتر از 10 فروش داشته و توانسته امتیاز عالی 5.0 از 5.0 را تا به این لحظه کسب کند ؛ شما قادر هستید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی زیبای معرفی شده را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسخه کامل و خریداری شده ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید برای دیوایس اندرویدی تان دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

Hidden: Fountain Full Android Games

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– فایل APK را دانلود و نصب نمایید (اجرا نکنید)

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.hefygoogfull را در مسیر android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید .