دانلود Scarlett Mysteries Full 1.0 – بازی ماجراجویانه “اسرار اسکارلت” اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1032 2017-12-24 14:49:04

Scarlett Mysteries Full v1.0 – بازی فکری و ماجراجویانه رازهای اسکارلت اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.3 از 5.0 – نسخه کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Scarlett Mysteries Full – اسرار اسکارلت بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی، اشیاء پنهان و فکری از Artifex Mundi برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی حول شخصیت اصلی با نام Scarlett Everitt و پدرش می چرخد که پدرش توسط نیروهای اهریمی ربوده شده و برای نجات جان او ماجراجویی جدیدی را آغاز می کند! برای پی بردن به داستان و حقایق او می بایست ده ها پازل و معمای مختلف را پشت سر بگذارد و هزاران شیء مخفی را پیدا کند! هم اکنون شما در نقش این شخصیت به ایفای نقش می پردازید به گونه ای که پیدا کردن اشیا و حل معماها بر عهده شماست و در این راه شما اسکارلت را همراهی می کنید! اسکارلت دارای قدرتی است که می تواند مکان پدرش را ببیند و شما از این توانایی او برای پیدا کردن پدرش استفاده می کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل، فکری و ماجراجویانه اندروید هستید که بتواند شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب کند بدون شک Scarlett Mysteries Full با طراحی عالی و ساخت فوق العاده اش بهترین گزینه برای انتخاب است!

 

Scarlett Mysteries Full

 

بازی Scarlett Mysteries Full تا به امروز بیش از 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند و قادرید نسخه کامل ان را به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید! نسخه موجود در گوگل پلی در اصل نسخه رایگان و ناقص بازی است به طوری که برای کامل شدنش باید پول پرداخت کنید اما نسخه ما پرداخت شده و نسخه کامل بازی هست! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون بازیدر بیش از 30 مکان رویایی، استفاده از توانایی روانی اسکارلت، بیش از 36 صحنه های مختلف اشیاء مخفی، ده ها بازیهای کوچک و معماهای چالش آور برای حل، تجربه یک ماجراجویی فوق العاده و صداگذاری هیجان آور اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.scarlettmysteries.gp.free را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.