دانلود Lara Croft GO 2.1.109660 - بازی پازل لارا کرافت گو اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1139 2018-07-11 07:30:11

Lara Croft GO v2.1.109660 + Mod – بازی ماجراجویی – پازل لارا کرافت گو اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (Mod Hints+Unlocked) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Lara Croft GO بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های ماجراجویی مبتی بر پازل از استودیوی بازیسازی SQUARE ENIX Ltd برای دستگاه های اندرویدی است که کمپانی قول عرضه شدنش در 27 آگوست را داده بود و مثل همیشه به قول خودش وفا کردن و اقدام به معرفی بازی برای سیستم عامل های مختلف نمود. Lara Croft GO تجربه ای بی نظیر و غیرقابل تکرار در فضایی چشم نواز و موزیکی روح بخش را برای شما به ارمغان می اورد که تمام ویژگی های خوب بازی Hitman Go به صورت تشدید شده در این بازی وجود دارد! یکی‌ از نویسندگان بازی که تجربه امتحان کردن بازی را داشته در مورد Lara Croft Go گفت است: با اینکه Lara Croft Go المان های کلیدی خود را از Hitman Go قرض گرفته است اما تفاوت های بسیاری با Hitman Go دارد و دلیل این امر وجود موانع، وسایل قابل استفاده و دشمنان متنوع است! در این بازی شما با شخصیت دوست داشتنی و معروف لاارا کرافت همراه می شوید و در 5 فصل مختلف اقدام به ماجراجویی می پردازید و یکی از بهترین بازی های سبک پازل – ماجراجویی را تجربه خواهید کرد!
برخی از ویژگی های بازی پازل Lara Croft GO اندروید :
به طور کلی اگر شما Hitman Go را دوست داشته اید، پس این سورپرایز Square Enix می تواند برای شما جذاب باشد! نسخه جدید این بازی چند ساعت قبل با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار نسخه فول، پولی و پرداخت شده ان را برای اولین بار و به صورت 100% تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را به صورت رایگان دانلود نمایید.پ، ناگفته نماند بازی در پلی استور دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است و بیش از 500 هزار فروش داشته است !
تغییرات نسخه ی v2.1.109660 :
* رفع باگ ها و مشکلات بازی برای تجربه بهترین بازی ماجراجویی
 
دانلود Lara Croft GO 1 - بازی پازل لارا کرافت گو اندروید + دیتا
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Lara Croft GO :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.squareenixmontreal.lcgo را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل