دانلود Embracelet 1.5.03 - بازی ماجراجویی جالب و متفاوت "دستبند" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 437 2021-07-22 19:30:43

Embracelet نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی machineboy با قیمت 7.99 دلار برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Embracelet یک بازی ایندی ماجراجویی – پازلی با یک خط داستانی بسیار قوی و عمیق است که گیم پلی آن بیشتر روی المان های کاوشی و تصمیماتی که گیمر ها در طول بازی اتخاذ می کنند تمرکز دارد. این روز ها بازی های موبایلی با خط داستانی قوی و اورجینال کمتر پیدا می شوند. به همین خاطر بازی هایی مثل Embracelet مروارید هایی در کف اقیانوس به حاسب می آیند. داستان بازی روایتگر ماجرا های پسر نروژی ۱۷ ساله ای به نام “جسپر” است. “جسپر” شخصیت گوشه گیری دارد و زیاد اجتماعی نیست. او در محیط مدرسه و در خانه هم با مشکلات روحی زیادی دست و پنجه نرم می کند. اما زمانی که با پدربزرگش ملاقات می کند، تمام این مسائل به یکباره اهمیت شان را از دست می دهند. پدربزرگ دستبندی با قدرت های جادویی به “جسپر” می دهد و برای همیشه دنیایی را که او می شناخته تغییر می دهد. پدربزرگ فقط می داند که این دستبند جادویی است و چیز بیشتری راجع به قدرت های آن نمی داند. او با چند شرط اجازه می دهد که “جسپر” این دستبند را پیش خودش نگه دارد: اولاً، او نباید راجع به دستبند با کسی صحبت کند؛ دوماً، او باید فردی را که این دستبند به او تعلق دارد پیدا کند و دستبند را به او برگرداند. تراژدی هایی که در گذشته برای پدربزرگ اتفاق افتاده بود باعث شد تا او راجع به نوه اش حساسیت بیشتری به خرج دهد و این قوانین را برای او در نظر بگیرد. حال، شما باید در نقش “جسپر” قدم در یک ماجراجویی بزرگ بگذارید و سعی کنید با حل کردن پازل ها توسط قدرت های جادویی دستبند در بازی پیشروی کنید و صاحب اصلی دستبند را پیدا کنید و آن را به او برگردانید. تمام پازل ها هم به صورت کلیک و اشاره هستند و شما می توانید به راحتی آنها را حل کنید. هرچند که در بازی پازل هایی هم وجود دارند که کمی چالش برانگیز هستند و برای حل کردن آنها باید کمی پای تان را از محدوده راحتی هایتان فراتر بگذارید.

 

Embracelet

 

روند بازی Embracelet شاید در ابتدا کمی کند به نظر برسد. چراکه مدتی طول می کشد تا بازی اصطلاحاً کمی به خودش بیاید و توجه شما را جلب کند. اما رفته رفته که در بازی پیش می روید و اطلاعات بیشتری در مورد دستبند و تراژدی هایی که برای پدربزرگ “جسپر” اتفاق افتاده است کشف می کنید، کم کم حس کنجکاوی در شما ایجاد می شود و بازی برایتان جذاب می شود و دلتان می خواهد بیشتر همه چیز را زیر و رو کنید تا از ته و توی تمام ماجرا ها سر در بیاورید. در واقع، حتی می توانیم بگوییم بازی با سرعت مناسبی پیش می رود و شما را با خط داستانی آشنا می کند و این کار را هم به زیبایی هر چه تمام تر انجام می دهد. ماجراجویی “جسپر” پر از دوستی ها، روابط، عشق، غم، تراژدی، محبت، و… است. شما می توانید به خوبی با “جسپر” همذات پنداری کنید و تمام احساسات او را درک کنید. در طول بازی “جسپر” سعی می کند بفهمد چه عاملی باعث این همه ناراحتی و تراژدی شده است و احساسات مختلفی را تجربه می کند که شما هم این احساسات را تجربه خواهید کرد. اما نکته جالبی که در مورد Embracelet وجود دارد این است که این بازی چند پایان متفاوت دارد. تصمیمات شما در بازی و در حل کردن پازل ها بسیار حائز اهمیت است و می تواند روند داستانی را به کلی تغییر دهد. به همین دلیل هم این بازی ارزش تکرارپذیری بالایی دارد و شما می توانید چند بار این بازی را امتحان کنید تا تمام پایان های مختلف آن را ببینید. از داستان و پازل ها که بگذریم، Embracelet زیبایی های گرافیکی خوبی هم دارد و توسعه دهندگان توانسته اند یک بازی خوش رنگ و لعاب از آب در بیاورند و جهانی زیبا و چشم نواز خلق کنند. استایل طراحی هنری جهان بازی کارتونی و ساده است، اما در عین حال یونیک است و واقعاً مسحور کننده است. این بازی فقط توسط یک نفر طراحی شده است و بازی های دیگری با تیم های بزرگ تر هم نتوانسته اند چنین جهانی را خلق کنند و بازی ای به این زیبایی را عرضه کنند. همچنین، صداگذاری ها هم عالی کار شده اند و واقعاً شگفت انگیز هستند. تیم اندروید قصد دارد بازی Embracelet را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.machineboy.Embracelet را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.