دانلود Tegra 1.4.34 - بازی ماجرایی فوق العاده "تگرا" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1666 2022-08-08 20:30:15

Tegra: Crafting Survival Shooter v1.4.34 + Mod – بازی ماجراجویانه و سرگرم کننده “تگرا” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (حذف تبلیغات + دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tegra: Crafting Survival Shooter – تگرا عنوان یک بازی بسیار خوش ساخت و زیبا با گرافیک و طراحی های چشم نواز در سبک بازی های ساخت و ساز و تلاش برای بقاء از دسته بازی های ماجراجویانه می باشد که اولین نسخه رسمی آن در ماه مارس سال 2020 به صورت آزمایشی عرضه شد و همزمان با این انتشار، اندروید نیز طق روال همیشه تصمیم گرفت تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی زیبا و جالب را تهیه و به همراه نسخه مود شده ای از آن عرضه نماید. این بازی به وسیله استودیوی بی نام و نشان Avega Games کشور روسیه تهیه و تولید شده و به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه گردیده است. بازی Tegra: Crafting Survival Shooter همان گونه از نامش پیداست یک عنوان در سبک کرفتینگ و بقاء (Survival) می باشد. اولین نکته حائز اهمیتی که در زمان اجرای این بازی توجه شما را به خود جلب می کند گرافیک و طراحی های منحصر به فرد این بازی است. برای این طراحی ها از گرافیک خیلی جالبی استفاده شده است. مدل سازی های این بازی همگی به شکل سه بعدی هستند اما طراحی آن ها جزئیات فانتزی دارد. با این حال دقت بالا به جزئیات محیطی و طراحی بی نظیر عمق میدان در بازی Tegra: Crafting Survival Shooter باعث می شود تا شما کاملاً حس یک بازی تمام عیار و جهان باز را داشته باشید. در این بازی شما در نقش یک مأمور ویژه از یک سازمان سری هستید که از طریق یک پرتال افسانه ای به یک سرزمین مرموز فرستاده می شود. سرزمینی که اگرچه بسیار زیبا و سرسبز است، اما محل تردد موجوداتی شیطانی و هیولاهایی اسکلت مانند است!

 

Tegra: Crafting Survival Shooter

 

حالا شما در بازی Tegra: Crafting Survival Shooter باید در نقش شخصیت اصلی بازی سعی کنید با کمک ابزارها و آیتم هایی که در اختیار دارید، در این شرایط سخت مقاومت کنید تا نیروهای کمکی بتوانند محل شما را پیدا کنند. مأموریت شما ساخت یک کمپ، پیدا کردن آیتم های مورد نیاز، ساخت و ساز چیزهای گوناگون و از همه آن ها مهم تر، مقابله با دشمنان و نابود کردن آن ها می باشد. کلیت بازی به شکل یک عنوان در سبک Survival دنبال می شود و ساخت و ساز و پیدا کردن چیزهای مختلف مثل سنگ، چوب، مواد غذایی و … بخش اصلی این بازی است. گیم پلی بازی در سبک اول شخص شوتر (FPS) می باشد و شما می توانید درست مثل یک بازی Open World در محیط بزرگ این بازی به گشت و گذار پرداخته و چیزهای مخفی زیادی پیدا کنید. مأموریت های بازی همگی روی نقشه به شما نمایش داده می شود. همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، گرافیک جذاب Tegra: Crafting Survival Shooter از نقاط قوت اصلی آن به شمار می رود. این گرافیک با کات سین ها و دموهای ویدئویی جالبی که دارد جذاب تر از پیش نیز شده است. نکته قابل توجه این است که بازی Tegra با توجه به این ویژگی ها و گیم پلی سرگرم کننده خود، حجم خیلی مناسبی دارد. اگر با این سبک از بازی های خیلی آشنا نیستید نگران نباشید چون بخش های اول بازی به صورت آموزشی بوده و تمام کلیت بازی را به شما آموزش می دهد. در ادامه می توانید این بازی زیبا و خوش ساخت را به صورت تست شده از اندروید دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و یک ماجراجویی سرگرم کننده را تجربه کنید.

نکات تکمیلی :

  1. نسخه حال حاضر بازی نسخه آزمایشی (Early Access) است و ممکن است این بازی روی همه دستگاه ها به درستی نصب یا اجرا نشود.
  2. کلیت بازی آفلاین می باشد اما در اولین اجرا به منظور ثبت اطلاعات و دانلود اطلاعات جزئی دیگر در بعضی از بخش های بازی به اینترنت نیاز دارید.
  3. ممکن است اجرا و لودینگ ابتدایی بازی در نسخه مود شده کمی طولانی به نظر برسد که این مورد به خاطر بازخوانی اطلاعات طبیعی است.
  4. ویژگی نسخه مود شده خرید رایگان است. برای این کار باید به قسمت Main Station بروید و از آنجا به قسمت Shop بروید تا بتوانید آیتم های بازی را خریداری کنید.
  5. سازنده بازی به طور دقیق حداقل اندروید مورد نیاز برای اجرا را مشخص نکرده است اما با توجه به ویژگی های این بازی، نصب آن فقط روی اندرویدهای 7.1 به بالا امکان پذیر خواهد بود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.avegagames.magic.craft.survival را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل