The Myth Seekers 2: The Sunken City Full 1.0 - جستجوگران افسانه ای 2


بازی اندروید, ماجراجویی, 674 2019-07-04 02:45:30

The Myth Seekers 2: The Sunken City v1.0 – بازی ماجرایی و پازلی جستجوگران افسانه ای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه پرداخت شده و کامل بازی (Full) با قیمت 6.99 دلار بازی تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Myth Seekers 2: The Sunken City – جستجوگران افسانه ای 2: شهر غرق شده یکی دیگر از ده ها بازی پازلی و داستانی استودیوی خلاق و فعال Artifex Mundi لهستانی می باشد که در ژانر ماجراجویانه با المان های سبک پازلی و هیدن آبجکت (Hidden Object) در دو نسخه رایگان و کامل (Full) منتشر شده است. این بازی پیش از این برای پلتفرم PC عرضه شده بود و حالا شاهد عرضه شدن نسخه مخصوص آن برای سیستم عامل اندروید هستیم. اندروید برای اولین بار در ایران نسخه خریداری شده و کامل بازی را برای شما طرفداران بازی های ماجرایی آماده کرده است. استودیوی Artifex Mundi احتمالاً فعال ترین استودیوی بازی سازی در بین تمامی توسعه دهندگان و شرکت های تولید کننده بازی است که تمرکز اصلی خود را روی تولید بازی های پازلی و ماجراجویانه قرار داده است. باورش سخت است اما این شرکت بازی سازی تا کنون بیش از 80 بازی تولید کرده که به جز دو سه مورد، مابقی موارد همگی در سبک بازی های ماجرایی و پازلی ساخته شده اند و نکته جالب اینجاست که هر کدام از این بازی ها داستانی قوی و منحصر به فرد داشته و در عین حال درون مایه و ماجراهای همگی این بازی ها حول محور داستان های افسانه ای، ترسناک و مرموز می گذرد. اما این سیاست کاری، کوچک ترین لطمه ای به بازی های این شرکت از لحاظ ارائه محتوای تکراری نزده است و باید گفت که همه بازی های این استودیو خاص و کاملاً متفاوت با یکدیگر هستند! تیم قدرتمند محتوایی Artifex فعالیت بسیار زیادی در این زمینه دارند و به جرأت می توان گفت که این استودیو، برترین استودیوی توسعه دهنده این سبک از بازی ها می باشد. The Myth Seekers 2: The Sunken City نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی هم مثل دیگر بازی های این استودیو در سبک بازی های ماجراجویانه و با یک خط داستانی جذاب و مهیج تولید شده است. داستان این بازی به یک رخداد تاریخی که در غرب فرانسه در شهر برتاین اتفاق افتاده است مربوط می شود. هزاران سال قبل این منطقه که به نام پادشاهی Ys معروف بود وجود داشت. پادشاه این سرزمین گردلون نام داشت. او انسان شریفی بود اما ملکه او و خواهر ملکه که به دنبال قدرت بودند با یکدیگر وارد جنگ شده و باعث نابودی این شهر و پادشاهی آن می شوند. جنگ این دو خواهر تا جایی ادامه پیدا می کند که کل شهر به خاطر نیروهای شیطانی استفاده شده به زیر آب رفته و هر دو خواهر در آب غرق می شوند.
 
The Myth Seekers 2: The Sunken City
 
حالا بعد از هزاران سال، یک شیء باستانی و عجیب که متعلق با آن دوره بود در سواحل شهر برتاین کشف شده و شایعات می گویند که شهر غرق شده در آب در حال ظهور مجدد است. شما در نقش یکی از اعضای آژانس موسوم به The Myth Seekers یا جستجوگران افسانه به نام آملیا هستید و به این منطقه فرا خوانده شده تا به جستجو و تحقیق راجع به این مسئله بپردازید. باید عجله کنید و هرطور که می توانید جلوی ظهور دوباره خواهران نفرین شده را بگیرید در غیر این صورت دیری نمی گذرد که پاریس و دیگر شهرهای فرانسه نیز زیر آب غرق خواهند شد! وظیفه شما این است که به این منطقه سفر کرده و داستان غم انگیز گذشته این منطقه را کشف کنید. داستانی که همراه با عشق، نفرت و حسادت ترکیب شده است. در این بازی 40 لوکیشن مختلف که به صورت دستی نقاشی و به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند وجود دارد. در طول مراحل بازی شما با 48 پازل و مینی گیم مختلف و سرگرم کننده رو به رو خواهید شد. سازندگان بازی می گویند یک سورپرایز جالب که درواقع یک ماجراجویی مجزا است نیز تدارک دیده اند که بعد از به پایان رساندن بازی به بازیکنان نمایش داده خواهد شد. به کشف ماجرا پرداخته و به حل کردن پازل های باستانی مشغول شوید تا در نهایت بتوانید راز این شهر افسانه ای و غرق شده را کشف کنید! این بازی همانطور که گفته شد در دو نسخه رایگان (دمو) و کامل (پولی) عرضه شده است که نسخه پولی آن باید از داخل بازی خریداری شود. نسخه قرار گرفته در سایت اندروید، نسخه کامل و پرداخت شده بازی است و شما هیچ نیازی برای انجام کاری خاصی ندارید و می توانید بازی را بدون تبلیغ و بدون محدودیت و به صورت کامل بازی کرده و لذت ببرید. بازی The Myth Seekers 2: The Sunken City تنها در کمتر از یک هفته بیشتر از 5000 بار در گوگل پلی دانلود شده است و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز به دست بیاورد.
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* برطرف سازی باگ های جزئی نسخه اولیه
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی The Myth Seekers 2: The Sunken City :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.themythseekers2.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.