EXTREME-DRIFIT 1.0 - بازی مسابقه ای دریفت بی نهایت اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 408 2021-04-30 01:45:24

EXTREME-DRIFIT v1.0 + Mod – بازی ریسینگ مهیج دریفت بی نهایت اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

EXTREME-DRIFIT نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی HAPPIE برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. EXTREME-DRIFIT یک بازی ماشین سواری در سبک دریفت است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فردی را برای علاقه مندان به بازی های ماشین سواری به ارمغان بیاورد. بازی های ماشین سواری همیشه با استقبال گیمر ها رو به رو شده اند و طرفداران زیادی دارند. برخی از بازی های بزرگ ماشین سواری مثل Need for Speed و Asphalt مدت هاست که با گیمر ها همراه هستند و تقریباً هر سال شاهد حضور یک بازی جدید از این مجموعه های پرطرفدار در پلتفرم های مختلف گیمینگ هستیم. اما در کنار این بازی ها، بازی های دیگری هم توانسته اند خودشان را مطرح کنند و طرفداران بسیاری پیدا کنند. EXTREME-DRIFIT هم یکی از این بازی هاست. این بازی اندروید از بعد گیم پلی امکانات زیادی را عرضه نمی کند و یک بازی جمع و جور است. تمرکز اصلی گیم پلی این بازی روی دریفت است و در این بازی شاهد مود های دیگری نیستیم. در EXTREME-DRIFIT شما کنترل ماشین تان را به عهده می گیرید و سعی می کنید برای کسب بهترین امتیاز در جاده های مختلف دریفت بکشید. هرچه موفق تر عمل کنید و در کوتاه ترین زمان بهترین امتیاز را به دست بیاورید، می توانید پاداش به دست بیاورید و در ادامه از این پاداش ها برای خریدرای ارتقاء های مختلف و همچنین خریداری ماشین های دیگر استفاده کنید.

 

EXTREME-DRIFIT

 

در بازی EXTREME-DRIFIT ارتقاء ها می توانند در قالب سرعت، ترمز، نیتروژن، و بسیاری موارد دیگر باشند که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. ماشین ها هم بسیار متنوع هستند و علاوه بر ماشین های مدرن و جدید، شامل ماشین های کلاسیک و قدیمی هم می شوند. فیزیک بازی بسیار واقعگرایانه است و تقریباً تمام جنبه های رفتاری ماشین ها به خوبی شبیه سازی شده اند و دریفت ها رضایت بخش هستند. خوشبختانه کنترل ها هم بسیار عالی هستند و شما می توانید با استفاده از دکمه های مجازی ای که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان طراحی شده اند کنترل ماشین تان را به عهده بگیرید و به راحتی رانندگی کنید. این بازی از بعد گرافیکی و صداگذاری ها هم بسیار عالی است و بدون شک می توانیم در این بخش ها هم نمره خوبی را برای عملکرد توسعه دهندگان در نظر بگیریم. روی هم رفته، باید گفت اگر از طرفداران بازی های ماشین سواری باشید امکان ندارد از این بازی خوشتان نیاید و اگر قصد دارید بازی متفاوت و یونیکی را امتحان کنید بدون تردید EXTREME-DRIFIT می تواند همان چیزی که شما دنبالش می گردید باشد. تیم اندروید قصد دارد این بازی هیجان انگیز را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی در گوشه سمت راست – بالا روی BANK کلیک کنید و با رفتن به فروشگاه پول بی نهایت دریافت می کنید [این کار را همینطور پشت سر هم تکرار کنید و پول بیشتری کسب کنید].