دانلود Adera 0.0.70 - بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی آدرا اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1317 2018-04-11 02:30:09

Adera v0.0.70 + Mod – بازی ماجراجویی و فکری جالب آدرا مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (فول آنلاک) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Adera – آدرا بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی، فکری و اشیاء مخفی از استودیوی بازیسازی HitPoint Inc برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و نسخه کامل و پرداخت شده اش را در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی در مورد شخصیتی به اسم Jane Sinclaire و شهر ادرا است که در ان Jane Sinclaire با چالش بزرگی در شهر آدرا روبرو میشود و این وسط شما باید به او کمک کنید! داستان بازی Adera از جایی شروع می شود که Jane از پدربزرگش که برای مدتی طولانی دیده نشده نامه ای ناامیدکننده دریافت می کند ؛ او سریعا تصمیم میگیرد سفر را آغاز کند و به دنبال پدربزرگش بگردد! شما باید به جان کمک کنید تا پدربزرگش را هرچه سریع تر بیابد! در این ماجراجویی با ده ها پازل، معما و بازی کوچک روبرو میشوید که برای پیش بردن داستان باید ان ها را پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و فکری اندروید هستید که در محیطی مجذوب کننده و مرموز بتواند برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان کند بدون شک Adera نظرتان را جلب میکند .

 

Adera Android Games

 

بازی Adera تا به امروز بیش از 100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود و دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! در اخر بهتر است در مورد نسخه مود بازی Adera حرف بزنیم، بازی Adera به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده و تنها فصل اولش در دسترس هست و فصل های بعدی باید خریداری شوند و از بازی باز می مانید که ما در نسخه ی مود، فصل های بعدی را باز کرده ایم و به خرید نیاز ندارد و کل بازی به صورت رایگان در دسترس شماست و می توانید ان را تا انتها پیش ببرید .

تغییرات نسخه ی v0.0.70 :

* در دسترس قرار گرفتن اپیزودهای بعدی + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.hitpointstudios.adera را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.