دانلود Sky Baron: War of Nations 1.2.0 - قهرمانان آسمان اندروید


بازی اندروید, اکشن, 747 2020-11-25 02:30:34

Sky Baron: War of Nations v1.2.0 – بازی اکشن و بسیار هیجان انگیز “قهرمانان آسمان” برای اندروید
یک عنوان جنگی فوق العاده زیبا و خاص برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

Sky Baron: War of Nations – قهرمانان آسمان: جنگ ملت ها یک بازی فوق العاده زیبا و بسیار خوش ساخت دیگر از سری بازی های Sky Baron از استودیوی خلاق و حرفه ای PBL Games کشور لهستان است که مثل بازی دیگر همین مجموعه یعنی Sky Baron: War of Planes که در سال 2015 ساخته شده بود به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای ساخته و عرضه شده است. در این مطلب از سایت اندروید تصمیم گرفتیم تا آخرین نسخه این بازی را به درخواست شما عزیزان جهت دانلود به صورت رایگان و تست شده قرار دهیم. بازی Sky Baron: War of Nations درواقع نسخه ای تکامل یافته از بازی Sky Baron: War of Planes است که با فاصله زمانی بیشتر از 3 سال ساخته و توسعه پیدا کرد. سازندگان این بازی سعی کردند تا همان المان های همیشگی اورجینال را این بار در قالب یک بازی مدرن تر و حرفه ای تر ارائه دهند تا بازی War of Nations پتانسیل رقابت با برترین بازی های همین سبک از جمله Warplanes: Online Combat ، War Wings و Warplanes: WW2 Dogfight را داشته باشد. نتیجه کار چیزی شد که احتمالاً سازندگان به دنبالش بودند. بازی War of Nations به اندازه ای حرفه ای، زیبا و گرافیکی طراحی شد که حقیقتاً می تواند با برترین بازی های سبک اکشن در زمینه نبرد جنگنده های هوایی به رقابت بپردازد. با این حال این بازی هنوز مثل دیگر عناوین مشهور مشابه معروف نشده و هنوز برای پیشرفت کردن نیاز به برداشتن قدم های بیشتری دارد.

 

Sky Baron: War of Nations

 

بازی Sky Baron: War of Nations یک عنوان آنلاین اکشن است که به نبرد جنگنده ها و هواپیماهای جنگی به کار رفته در جنگ جهانی مربوط است. درواقع، این بازی را می توان یک شبیه ساز حرفه ای اما با گیم پلی کاملاً اکشن از هواپیماهای جنگی جنگ جهانی دوم دانست. هواپیماهای موجود در این بازی همگی از روی مدل های واقعی که در دوران جنگ جهانی دوم توسط نیروهای متفقین و متحدین علیه یکدیگر استفاده شده است ساخته شده اند. به گفته سازندگان، اگرچه بازی Sky Baron: War of Nations دارای بخش آفلاین (تک نفره) نیز است، اما تمرکز اصلی خود را روی بخش Multiplayer یا چندنفره گذاشته است. مسلماً قسمت چندنفره بازی که بخش اصلی و رقابتی آن نیز به شمار می رود مهم ترین قسمت بازی است که در آن شما می توانید با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان بازی کنید و با آن ها به صورت تیمی به رقابت بپردازید. شما می توانید به انتخاب مدل های گوناگون از هواپیماهای جنگی بپردازید و هواپیماهای خود را به خوبی شخصی سازی کرده و آن ها را ارتقاء دهید. بعد از اینکه آماده نبرد شدید، می توانید وارد رقابت های آنلاین بازی شده و همراه با دیگر هم تیمی های خود، برای نابود کردن ناوگان هوایی دشمن بازی را انجام دهید. طراحی های Sky Baron: War of Nations بسیار عالی است و جزئیات گرافیکی بسیار خوبی در آن به کار رفته است. گیم پلی بازی نیز داینامیک و پویا است و تجربه ای بسیار مهیج را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس اگر از دوست داران بازی های سبک اکشن و نبرد هواپیماهای جنگی به خصوص جنگنده های جنگ جهانی دوم هستید، به هیچ وجه Sky Baron: War of Nations را از دست ندهید و همین حالا از بخش دانلود باکس اندروید آخرین نسخه اش را به صورت تست شده از لینک های مستقیم سایت دانلود کنید. قبل از دانلود بازی، توصیه می کنیم حتماً نگاهی به تصاویر اسکرین شات و ویدئوی تریلر بازی بی اندازید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.pbldevelopment.skybaron2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.