Elly and the Ruby Atlas 1.52 - بازی ماجرایی-نقش آفرینی اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 618 2021-04-29 23:45:24

Elly and the Ruby Atlas v1.52 + Mod – بازی ماجراجویانه و نقش محور “اِلی و اطلس یاقوتی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Elly and the Ruby Atlas – اِلی و اطلس یاقوتی بازی بسیار جذاب و خوش ساختی در سبک نقش آفرینی از دسته بازی های ماجراجویانه است که با تلفیق بی نظیر سبک هایی مانند استراتژیکی و نقش آفرینی و حتی مدیریتی، یک بازی متفاوت و چندمنظوره به حساب می رود. این بازی توسط استودیوی ASSIST Software کشور رومانی ساخته و به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است. باید گفت که این بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای است. اندروید این بار هم با معرفی یک بازی دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی، شما را دعوت به دانلود یک عنوان سرگرم کننده و مهیج می کند. این بازی با نام کامل Elly and the Ruby Atlas – Free Offline RPG در گوگل پلی عرضه شده است و اگر به بخش انتهایی این نام دقت کنید متوجه کلیت آن می شوید. همانطور که از انتهای این عنوان مشخص است، بازی اِلی و اطلس یاقوتی یک بازی آفلاین نقش آفرینی (Role Playing Game) است که در دسته ماجرایی (Adventure) عرضه شده است. کلیت بازی در دو بخش اصلی خلاصه می شود. بخش اول قسمت ماجراجویانه و استراتژیکی بازی است که طی آن شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی، سوار بر کشتی خود به نقاط مختلفی در نقشه بروید و کارهای خاصی را در قالب یک بخش مدیریتی انجام دهید.

 

Elly and the Ruby Atlas – Free Offline RPG

 

بخش دوم بازی Elly and the Ruby Atlas – Free Offline RPG بخش مبارزات و نبردهای نقش آفرینی آن است که از نمای رو به رو با طراحی های دو و نیم بعدی است. در این قسمت شما باید درست مثل یک بازی مبارزه ای، در مقابل حریف هایی متفاوت قرار بگیرید و سعی کنید به آن ها حمله کنید و قبل از اینکه آن ها به شما آسیب برسانند آن ها را شکست دهید. Elly and the Ruby Atlas – Free Offline RPG یک بازی در دنیای دزدان دریایی است و به همین خاطر مهم ترین اتفاقات بازی در دریاهای اقیانوس اطلس رخ می دهد. شما می توانید به جزایر مختلف سفر کنید، با شخصیت های گوناگون رو به رو شوید، با دشمنان زیادی نبرد کنید، با انسان های زیادی معامله و تبادل کالا کنید و در کل یک بازی شبیه سازی خوب و حرفه ای را تجربه کنید. این بخش از بازی یعنی بخش تعاملات آن، بسیار جذاب طراحی شده است. شما می توانید منابع گوناگونی را تهیه کنید و آن ها را به فروش برسانید یا در ازای کالاهای دیگر آن ها را مبادله کنید. این بازی اگرچه یک بخش مبارزه ای و مهیج هم دارد اما کلیت آن بیشتر برای افرادی مناسب است که به بازی های مدیریتی و استراتژیکی علاقه دارند. بازی Elly and the Ruby Atlas – Free Offline RPG همینک به صورت تست شده همراه با یک نسخه مود شده از سرورهای اندروید آماده دانلود است. برای آشنایی با سبک و سیاق بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را که برایتان آماده سازی کرده ایم مشاهده کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Assist.EllyAndTheRubyAtlas را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.