دانلود Hotel Dracula 1.0 – بازی شبیه ساز فوق العاده هتل دراکولا اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1053 2017-12-25 12:42:11

Hotel Dracula v1.0 + Mod – بازی مدیریت و شبیه ساز هتل اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پرمیوم + پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی آفلاین است

Hotel Dracula – هتل دراکولا بازی جدید، سرگرم کننده و بسیار زیبا در سبک بازیهای شبیه ساز و مدیریتی از استودیوی بازیسازی PlayWay SA برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “به هتل دراکولا خوش آمدید…  راحت باش و … یک دقیقه صبر کن، آیا گفتم راحت باش؟! هیچ وقت برای استراحت وجود ندارد! به صورت پشت سر هم باید کار کنید! درب هتل برروی همه مهمانان باز است و اینجا همه نوع مهمان برای ما می ایند از انسان ها بگیرید تا خون آشام هایی که قصد اذیت مهمانان را دارند و شما باید به طور کلی به مدیریت هتل و برقراری امنیت بپردازید! شما باید اتاق ها را آماده کنید، زباله را بیرون بریزید، سفارش دهید، دستور بدهید؛ به پاک کردن میز بپردازید و…!” اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی و شبیه سازی باشید بدون شک Hotel Dracula با طراحی و ساخت جالبش برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند! به طور کلی Hotel Dracula نسبت به حجم 200 مگابایتی اش عالی طراحی شده است و ارزش امتحان کردن را دارد ؛ امتحانش کنید و بگویید چه امتیازی به ان می دهید!؟

 

Hotel Dracula Android Games

 

بازی Hotel Dracula کمتر از 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید!

تغییرات نسخه ی V1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه pl.bakedgames.hoteldracula را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل