دانلود ITALY Land of Wonders 1.1.0.1 - ایتالیا: سرزمین شگفتی ها + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 427 2021-12-23 02:31:22

ITALY Land of Wonders v1.1.0.1 + Mod – بازی پازلی انتزاعی و فکری “ایتالیا: سرزمین شگفتی ها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک بودن تمام بخش ها و مراحل) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

ITALY Land of Wonders – ایتالیا: سرزمین شگفتی ها یک بازی جالب و خاص از استودیوی ایتالیایی Forge Reply در سبک پازلی و فکری است. این بازی در قالب یک عنوان رایگان به انتشار رسیده اما دارای محدودیت هایی در بخش تجربه کامل بازی است. این یعنی شما برای تجربه کامل بازی و در اختیار داشتم تمام مراحل می بایست نسخه پولی بازی را خریداری کنید. اما شما نیاز به انجام هیچ کاری ندارید چرا که اندروید مثل همیشه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی این بازی را هم به شکل نسخه اصلی و هم به شکل یک نسخه مود شده با قابلیت آنلاک بودن تمام مراحل برای شما عزیزان تدارک دیده است تا فقط با دانلود و نصب آن از انجام این بازی به صورت کامل و بدون محدودیت حسابی لذت ببرید! ITALY Land of Wonders یک بازی جالب و متفاوت در رابطه با شگفتی ها و زیبایی های کشور ایتالیا است. در این بازی سعی شده تا میراث فرهنگی و محبوب کشور ایتالیا از نگاهی دیگر به جهانیان معرفی شود. شما در هر مر حله این بازی به یکی از شهرهای مهم و مطرح ایتالیا از جمله میلان، ونیز، ناپولی، پیزا و … سفر کرده و با شگفتی های هر شهر با رویکردی متفاوت آشنا خواهید شد. سبک و سیاق اصلی و ماهیت کلی این بازی معمایی و پازلی است و در هر مرحله از آن شما باید سعی کنید تا معمای بازی را برای رسیدن به هدف اصلی حل کنید.

 

ITALY Land of Wonders

 

طبق داستان ITALY Land of Wonders شما باید به شخصیت اصلی بازی که Elio نام دارد کمک کنید تا 20 جرقه افسانه ای را از نقاط گوناگون ایتالیا پیدا کرده و با قرار دادن آن ها کنار هم، یک فانوس دریایی را روشن کند. این فانوس دریایی نماد روشنایی و خوشبختی در ایتالیا است. هر کدام از این جرقه ها در مراحل متفاوتی از بازی وجود دارند و با حل کردن پازل های آن مرحله به دست می آیند. در طول این سفر پرماجرا به سرزمین های زیبا و حیرت انگیز ایتالیا شما با 5 محافظ مختلف آشنا می شوید که با راهنمایی های گوناگون و معرفی چیزهای مختلف از هر سرزمین مثل هنر، فرهنگ و طبیعت هر شهر، به شما در این سفر کمک خواهند کرد. بعد از این ماجراجویی ها و جمع آوری تمام جرقه ها، شخصیت Elio به عنوان نگهبان جدید فانوس دریایی انتخاب می شود. ITALY Land of Wonders بیشتر از 100 مرحله گوناگون دارد و می تواند مدت ها شما را سرگرم کرده و با پازل های فکری و جذابی که دارد ذهن شما را به چالش بکشد. همچنین باید گفت که روند داستانی بازی نیز می تواند در کنار سرگرم کننده بودن گیم پلی برای خیلی از مخاطبین مجذوب کننده باشد. برای تجربه این عنوان جذاب و منحصر به فرد می توانید به دانلود سنتر اندروید در ادامه همین مطلب بروید و از لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت آخرین نسخه این بازی کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه it.forge.reply.adlumita را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.