Fossil Hunters 1.2018.06.04 - بازی ماجراجویی "جویندگان فسیل" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 914 2018-06-09 19:41:59

Fossil Hunters – جویندگان فسیل بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاص با طراحی و ساخت کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی برای اندروید است که استودیوی بازیسازی Reptoid Games دقایقی پیش آن را با قیمت 15 دلار در گوگل پلی عرضه کرد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با در اختیار قرار دادن نسخه کامل اش برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Fossil Hunters در مورد حفاری و رسیدن به فسیل است که باید با فسیل ها به ایجاد دایناسورها بپردازید! در انواع مکان های مختلف از جمله غارها به جست و جوی فسیل ها مشغول شوید ؛ در این راه طیف گسترده ای از موجودات و تله ها نیز ممکن است جان تان را به خطر بیندازند، پس باید از ان ها به سلامت بگذرید! 30 سطح مختلف در بازی Fossil Hunters گنجانده شده است ؛ این سی سطح در 4 محیط خاص صورت می پذیرد و قرار است تجربه بهترین بازی ماجراجویی را برایتان به ارمغان بیاورد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ماجراجویی هستید و به دنبال یکی از زیباترین بازیهای این سبک اید، Fossil Hunters را امتحان کنید!
 
Fossil Hunters
 
بازی Fossil Hunters هم اکنون در گوگل پلی امتیاز عالی 5.0 از 5.0 را کسب کرده است که ما در اندروید نسخه خریداری شده ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! در اخر اینکه، اگر بازی ای را تست کردید و قادر به نوشتن توضیح در مورد ان بودید، نقدی از ان برای بار دیگر دوستان بنویسید ؛ برای شروع، Fossil Hunters را چطور ارزیابی کردید؟!
توجه : همانطور که بالای پست با رنگ قرمز و واضح ذکر شده، پیش نیاز بازی داشتن گیم پد و یا کیبورد است و بازی کنترل لمسی ندارد + سازنده گفته روی دستگاه های NVIDIA Shield بالا میاد اما در تست ما روی پردازنده ادرنو هم بالا اومده و ممکنه با همه پردازنده ها سازگار باشه.
تغییرات نسخه ی V1.2018.06.04 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه برای اولین بار در ایران .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.ReptoidGames.FossilGame را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.