Little Misfortune 1.2 - بازی ماجرایی خاص "بدشانس کوچک" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 566 2020-02-24 03:30:26

Little Misfortune v1.2 – بازی ماجرایی و بسیار جذاب “بدشانس کوچک” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 8.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Little Misfortune – بدشانس کوچک بازی خارق العاده زیبا و متفاوتی از استودیوی خلاق Killmonday Games کشور سوئد است که با ایده ای بی نظیر و خلاقانه توسعه داده شده و با قیمت نسبتاً زیاد 8.99 دلار در گوگل پلی برای فروش آماده شده است. اندروید مفتخرانه به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به انتشار نسخه اندرویدی این بازی جنجالی در سطح وب می کند. Little Misfortune بعد از موفقیت جهانی سری بازی های Fran Bow تولید شد و با سبکی مشابه همین مجموعه طراحی شده است. سبک اصلی بازی Little Misfortune ماجراجویی است. در بازی Little Misfortune شما در نقش دختربچه ای 8 ساله به نام Ramirez Hernandez هستید که قوه تخیل عجیب و غریبی دارد. این دختربچه بانمک، در عین معصوم بودن یک روی کاملاً تاریک و مرموز دارد. رامیرز مادری به شدت افسرده دارد و هدف اصلی او این است که مادرش را از این شرایط خارج کند. او در تخیلات خودش متوجه می شود که یک اکسیر جادویی به نام Eternal Happiness یا خوشبختی ابدی در جایی دور وجود دارد. او تصمیم می گیرد تا برای به دست آوردن این اکسیر راهی سفری پرماجرا شود تا آن را به مادر افسرده اش هدیه دهد و او را از ناراحتی ها و زندگی غم انگیزش رهایی ببخشد. پس او دست به کار شده و با کمک قدرت بالای تخیل خود، به سمت جایی که در ذهنش مجسم شده می رود. او در این مسیر یک دوست نامرئی به نام Mr. Voice دارد که به نوعی در بازی Little Misfortune نقش راوی را ایفا می کند. این دو دوست با یکدیگر به سمت جنگل می روند؛ جایی که همه راز و رمزها را در خود پنهان کرده است!
 
Little Misfortune
 
در بازی Little Misfortune شما وظیفه دارید تا به این دختربچه کمک کنید که از این ماجراجویی موفق و سربلند بیرون بیاید. اما مراقب باشید؛ چرا که در طول این مسیر اتفاقات و داستان های بسیاری در انتظار شما هستند. شما در طول بازی Little Misfortune با چندین شخصیت مختلف برخورد خواهید داشت که معلوم نیست کدام یک واقعی و کدام یک ساخته ذهن رامیرز هستند. همچنین مشخص نیست که کدام یک از این شخصیت ها که اغلب حیوانات داخل جنگل هستند قصد کمک به شما را دارند یا در صدد گول زدن این دختربچه هستند. Little Misfortune یک بازی کاملاً تعاملی است و ده ها تصمیم و انتخاب متفاوت در طول بازی پیش روی شما قرار می گیرد. توجه داشته باشید که هر کدام از این تصمیمات می تواند روند کلی بازی و داستان آن را تحت تأثیر قرار دهد. با توجه به این موضوع می توان گفت که روند کلی بازی مطابق با آن چیزی که شما انتخاب می کند متغیر خواهد بود. بازی Little Misfortune از نظر گرافیکی به صورت کارتونی و با مدل سازی های دو و نیم بعدی طراحی شده است. برای این بازی از صداگذاری های بی نظیری استفاده شده و شخصیت اصلی بازی با دوبله ای حرفه ای و البته بامزه در حین بازی صحبت خواهد کرد. این مسئله باعث شده تا بازی بدشانس کوچک حس و حال خیلی جالبی داشته باشد و انجام آن چیزی شبیه به یک کارتون زیبا و گیرا باشد. گیم پلی بازی و کنترل های آن نیز خیلی ساده و مفهومی هستند. در مجموع باید گفت که بازی Little Misfortune حقیقتاً یک اثر هنری بسیار جذاب است که راز و رمزهای زیادی در خود دارد. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و داستانی هستید و از بازی های معمولی و همیشگی خسته شدید، Little Misfortune را از دست ندهید و یک بازی متفاوت و کم نظیر را تجربه کنید. به این منظور می توانید همین حالا آخرین نسخه خریداری شده این بازی را از اندروید دانلود کنید.
نکات تکمیلی :
1 – برخلاف ظاهر کودکانه و ساده، محتوای بازی Little Misfortune خشونت آمیز و کاملاً مخصوص افراد بزرگسال می باشد. به همین خاطر و با توجه به رده بندی اعلام شده توسط سازندگان، انجام این بازی برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود
2 – بازی برروی همه دستگاه های armeabi-v7a و arm64-v8a قابل نصب و اجرا است.
تغییرات نسخه ی v1.2 :
* انتشار اولین نسخه رسمی و کامل بازی در گوگل پلی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.KillmondayGames.LittleMisfortune را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.