ARK: Survival Evolved 2.0.25 - بقا در جزیره دایناسورها اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 4261 2021-06-11 01:45:09

ARK: Survival Evolved بازی گرافیکی، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت جدیدترین نسخه ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای Survival را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! همانطور که شاید خود نیز بدانید، بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت! اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی این بازی فوق العاده زیبا در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید هستیم، همانند نسخه دیگر پلتفرم ها، در نسخه اندرویدی بازی ARK: Survival Evolved نیز امکان کشف طرح های ویژه‌، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی، استفاده از هر وسیله‌ پیش رو، امکان ساخت اسلحه ها، لباس ها و دیگر اقلام و همچنین امکان ساخت پناهگا ‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد! هدف کلی بقای شماست، در یک دنیای بی نظیر برای ماه ها به گوشی میخکوب شوید و یکی از زیباترین بازیهای سبک بقا را تجربه کنید! داستان بازی از آن جایی آغاز می شود که شما در یک دنیای آخر الزمانی، زامبی زده و ناشناخته از خواب بیدار می شوید و تنها چیزی که به ذهن تان می رسد، زنده ماندن است! در مرحله اول کمی به گشت و گذار می پردازید تا متوجه شوید دور و بر شما چه خبر است و کجایید و چه چیزی به درد شما میخورد و چه چیزی تهدید محسوب می شود! بعد، در تلاش خواهید بود بدانید آیا کسی بجز شما اینجا حضور دارد و اگر حضور دارد قابل اعتماد است یا باید تنهایی زنده بمانید؟! دایناسورهای اطراف تان چقر آرام به نظر می رسند، آیا همیشه به همین آرامی خواهند بود؟!

 

ARK Survival Evolved

 

بازی ARK: Survival Evolved اندروید به شما این امکان را می دهد تا در این دنیای ناشناخته به صورت تنهایی و یا قبیله ای برای زنده ماندن تلاش کنید و این شمایید که از میان این دو گزینه یکی را بر می گزینید! یا تصمیم می گیرید به تنهایی زندگی کنید و یک نفره برای بقای خود تلاش کنید و یا متحد شدن با دیگر قبایل و تلاش به صورت تیمی را انتخاب می کنید که قطعا مورد دوم گزینه بهتری است! در هر صورت، وظبفه شما  در همان ابتدای بازی، ایجاد سرپناهی برای خودتان است که می توانید خودتان دست به کار شوید و با پیدا کردن تجهیزات و آیتم ها آن را بسازید یا با دزدی از دیگر افراد سریع تر به هدف تان برسید و این که راه شرافتمندانه را انتخاب کنید یا دزدی را باز هم به نظر شخصی شما بستگی دارد! پس از این کار، نوبت به پیدا کردن سلاح برای دفاع از خود و پناه گاه تان می رسد که راه های مختلفی نیز برای مجز کردن خود خواهید داشت! امکان رام کردن دایناسورها نیز یکی از گزینه هایی خواهد بود که می توانید در مقابل مهاجمان و یا در نبردهای مختلف از ان ها استفاده کنید. به طور کلی اگر از بازیهای کوچک و تکراری خسته شده اید و به دنبال یک بازی عظیم با دنیایی وسیع می گردید که بتواند برای ماه ها شما را درگیر کند بدون شک بازی آرک اندروید بهترین گزینه است و واقعا ارزش تجربه کردن را دارد و شما را در یک دنیای جالب که بسیار شبیه به دنیای واقعی است، غرق خواهد کرد!

 

ARK: Survival Evolved

 

بازی ARK: Survival Evolved یک سری ویژگی های خاص دارد که از ان ها می توان به مواردی چون حضور +80 دایناسور مختلف با امکان پرورش، رام کردن، سوارکاری و استفاده در نبردها، حضور در یک دنیای آخرالزمانی ماقبل تاریخ با ساخت بی نظیر، پیدا کردن آیتم هیا اطراف برای ساخت و ساز پناهگاه، لباس، سلاح ها و … ؛ زنده ماندن به تنهایی یا با کمک دیگران ؛ حضور در یک قبیله یا Tribe اشاره کرد! این بازی تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و ببا کسب امتیاز 4.1 از 5.0 یک بازی محبوب نیز محسوب می شود ه درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه گردیده است! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید!

نکات تکمیلی و مهم :

1 – بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل بازی کردن است
2 – پیش نیاز بازی، اندروید 7.0 و دارا بودن OPEN GL 3.1 و Vulcan API و حداقل cpu هشت هسته ای است
3 – این بازی مخصوص گوشی های قدرتمند طراحی شده است
4 – ویژگی مود : amber نامحدود

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.studiowildcard.wardrumstudios.ark را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل