The Overdreamer 1.2 - بازی ماجراجویی و ترسناک "فراتر از خیال" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1137 2018-04-12 21:58:32

The Overdreamer بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Harsányi Tamás برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتا شما معرفی شده است! داستان کلی بود در مورد کارکتری با نام Niki است که اسیر یک کابوس و خیال وهم آور شده و در این راه باید او را همراه کنید تا بداند چه اتفاقی افتاده، چطور همه چیز از یادش رفته و چطور می تواند از این حالت در بیاید! طیف گسترده ای از موانع و چالش های مختلف در این راه پیش روی اوست که تنها با کمک شما قادر به پشت سر گذاشتن شان است! آیا می توانید به او کمک کنید تا بتوانید از این کابوس ترسناک فرار کند؟! در یک صفحه دو بعدی کنترل نیکی بر عهده شما قرار داده می شود و با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش می توانید حرکت تان را اغاز کنید، با اشیاء اطراف تعامل برقرار کنید و به ماجراجویی بپردازید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک ماجراجویی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین های این سبک را تجربه کنید که علی رغم حجمی کمتر از 200 مگابایت ارزش امتحان کردن را داشته باشد بدون شک The Overdreamer نظرتان را جلب میکند و نسخه کامل اش پیش روی شماست!

 

The Overdreamer

 

بازی The Overdreamer تا به این لحظه که در حال معرفی اش هستیم هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی هستید که تجربه اش می کنید. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی فوق را ببینید و در نهایت اگر مایل بودید اولین نسخه ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر بهتر است این موضوع ذکر شود که نسخه ما، نسخه کامل و خریداری شده است که برروی دو گوشی مختلف نیز تست گردیده و به صورت آفلاین اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی V1.2 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Hars.TheOverdreamer را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.