دانلود The Swords of Ditto 1.0.6 - بازی اکشن-ماجراجویانه اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 882 2019-10-29 03:45:22

The Swords of Ditto v1.0.6 – بازی اکشن و ماجرایی “شمشیرهای دیتو” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Swords of Ditto – شمشیرهای دیتو نام یک بازی جالب و بسیار خوش ساخت در سبک اکشن و ماجرایی در قالب یک بازی نقش آفرینی رترو است که به وسیله استودیوی مطرح و خوش نام DevolverDigital آمریکایی تولید و به شکل یک بازی پولی با قیمت 5.99 دلار در معرض فروش گذاشته شده است و ما نیز تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی نسخه مخصوص اندروید آن را به صورت خریداری شده و تست شده تهیه و به منظور دانلود رایگان فراهم کنیم. استودیوی DevolverDigital یک استایل و سبک خاص در ساخت بازی های موبایلی دارد که می توان آن را در تقریباً تمام بازی های ساخته شده توسط این توسعه دهنده دید. بازی The Swords of Ditto نیز تقریباً با همین سبک طراحی شده است. برترین بازی هایی که توسط این شرکت بازی سازی منتشر شده اند عناوینی مثل Witcheye ، Minit ، Downwell و Reigns: Game of Thrones می باشند که پیش تر آن ها را در اندروید معرفی و عرضه کرده بودیم. بازی The Swords of Ditto ابتدا در سال 2018 برای کنسول های PS4 , Nintendo Switch و پلتفرم Windows PC ارائه شده بود و حالا بعد از یک سال، سازنده بازی تصمیم گرفت تا این بازی را برای دستگاه های اندرویدی نیز بازسازی کند. این بازی در اکتبر 2019 به صورت رسمی برای اندروید منتشر شد و شما می توانید در این مطلب آخرین آپدیت آن را از اندروید دانلود کنید.
 
The Swords of Ditto
 
در بازی The Swords of Ditto شما در نقش قهرمانان کوچکی هستید که برای مقابله با شیطانی به نام Mormo متحد شده و تصمیم دارند تا جلوی او را بگیرند. Mormo در حال تلاش برای تسخیر جهان و سلطه بر انسان هاست اما این قهرمانان داستان ما هستند که شمشیرهای خود را برداشته و قرار است برای جلوگیری از خواسته های این شیطان دست به کار شوند! در طول بازی شما باید درست مثل بازی های سبک Action RPG کنترل یک شخصیت را به عهده گرفته و در مأموریت های متفاوتی شرکت کنید. باید به نقاط مختلفی سفر کنید و دشمنان زیادی را نابود کنید. مأموریت اصلی شما پیدا کردن شمشیر دیتو که یک شمشیر افسانه ای است می باشد. با پیدا کردن و استفاده از آن علیه دشمنان می توانید بشریت را از دست نابودی نجات دهید. مراحل بازی The Swords of Ditto یک ماجراجویی تمام عیار در قالب یک عنوان فانتزی است. طراحی ها و مدل سازی های این بازی همگی طنزآمیز و کودکانه هستند و به همین خاطر انجام آن برای افراد کم سن و سال تر موردی ندارد. با این حال رده بندی سنی انتخاب شده برای بازی شمشیرهای دیتو حداقل 10 سال می باشد. در کنار مأموریت های اصلی، ده ها مأموریت فرعی با جوایز و آیتم های مخفی زیادی وجود دارند که می توانید در کنار مراحل اصلی آن ها را نیز انجام دهید. گرافیک رتروی بازی در کنار گیم پلی بازی بسیار روان آن تجربه ای شگفت انگیز از یک بازی رترو در قالب یک عنوان مدرن برای شما به رقم خواهد زد. سیستم کومبوهای این بازی بسیار تحسین برانگیز است و لذت خیلی خاصی در آن وجود دارد. بازی زیبا و جذاب The Swords of Ditto همینک به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید قابل دریافت است. اگر می خواهید با کلیت بازی بیشتر آشنا شوید، بهتر است نگاهی به ویدئوی تریلر آن بی اندازید.
تغییرات نسخه ی v1.0.6 :
* بروزرسانی آیکون ها
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.devolver.Swordsofditto را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.