The Quest - Thor's Hammer 3.0.8 - بازی مأموریت: چکش ثور


بازی اندروید, ماجراجویی, 672 2019-09-24 04:30:11

The Quest – Thor’s Hammer v3.0.8 – بازی نقش آفرینی “مأموریت: چکش ثور” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Quest – Thor’s Hammer – مأموریت: چکش ثور یک بازی حماسی و جالب در سبک نقش آفرینی و یکی دیگر از بازی های مجموعه نسبتاً بزرگ The Quest می باشد که از سوی استودیوی Redshift Games ساخته و توسعه داده شده است و به صورت پولی با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی به معرض فروش قرار داده شده است. پیش تر بازی های دیگری از این مجموعه مثل The Quest – Hero of Lukomorye IV ، The Quest – Islands of Ice and Fire و نسخه اورجینال و اول این سری یعنی The Quest را در اندروید منتشر کرده بودیم و در این مطلب نیز قصد داریم تا باری دیگر برای اولین بار در ایران تا یک بازی دیگر از این مجموعه خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. The Quest – Thor’s Hammer یک بازی مستقل نیست بلکه یک اکسپنشن (بسته الحاقی) برای بازی اصلی است که سازندگان تصمیم گرفتند تا آن را به صورت یک بازی جداگانه بازسازی و عرضه کنند. اما ساختار این بازی به گونه ایست که می توان آن را مثل یک آپدیت مجزا روی بازی اصلی (The Quest) نصب کرد یا آن را به صورت جداگانه و حتی بدون داشتن بازی اصلی انجام داد. بدیهی ست که در این حالت فقط داستان مخصوص این نسخه را می توانید بازی کنید. ماجرای The Quest – Thor’s Hammer روایت گر یک داستان حماسی، افسانه ای و البته کاملاً تخیلی در دنیایی ساختگی است. یک چکش افسانه ای و بسیار قدرتمند (چکش ثور یا Thor’s Hammer) در این بازی وجود دارد که احتمالاً پیش از این بارها نام آن را شنیده اید و می دانید از چه چکشی حرف می زنیم! بله این چکش همان چکش معروف شخصیت Thor که یکی از اعضای انتقام جویان است می باشد اما ماجرای آن متفاوت از این داستان است. این چکش در افسانه های زیادی نام برده شده است.
 
The Quest - Thor's Hammer
 
داستان بازی The Quest – Thor’s Hammer از جایی شروع می شود که با فرا رسیدن زمستان، این چکش به بهشت آسمانی می رود و از آنجا شروع به رعد و برق زدن و بارش های شدید باران روی زمین می کند. این چکش با نیروی خاص خود و از طریق این بارش ها این سرزمین را از وجود شیاطین و طلسم هایشان پاکسازی می کند. حالا این سرزمین تقدیس شده و به مکانی پر از برکت و نعمت تبدیل شده است. بعد از پایان زمستان و شروع فصل بهار سرزندگی و شادابی این سرزمین را فرا می گیرد اما دیری نمی گذرد که با رسیدن فصل تابستان، موجودات اهریمنی باری دیگر تصمیم به حمله به این منطقه می گیرند. اما این بار آن ها به خاطر غارت کردن و نابود کردن همه چیز می آیند. آن ها با یورش به این منطقه و استفاده از طلسم های عجیب، دوباره این سرزمین را به تباهی می کشانند. این سرزمین و مردم بی گناه آن نیاز به یک قهرمان دارند پس باری دیگر شما باید در یک مأموریت خطرناک و ماجراجویانه به داد این سرزمین برسید و با نابود کردن شیاطین، این مکان را به آرامش برسانید. در بازی The Quest – Thor’s Hammer دشمنان بیشتر و متفاوت تری سر راه شما قرار می گیرند. بازی از لحاظ گرافیکی و سبک گیم پلی دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. نمای بازی اول شخص و سبک طراحی ها درست در سبک بازی های کلاسیک و همیشگی این مجموعه است. اگر دیگر نسخه های این بازی را دنبال کرده باشید، پس حتماً بازی The Quest – Thor’s Hammer می تواند برای شما دلچسب باشد. شمشیر خود را بردارید و با کشتی به آن سوی دنیا، جایی که توسط شیاطین تسخیر شده است سفر کنید و مأموریت خطرناک خود را به پایان برسانید. این بازی زیبا و نقش محور با کسب امتیاز خارق العاده 4.9 از 5.0 توجه رضایت تقریباً همه مخاطبینش را جلب کرده است. همین حالا نسخه کامل و خریداری شده این بازی به همراه فایل دیتای آن از اندروید قابل دانلود است.
تغییرات نسخه ی v3.0.8 :
* پشتیبانی کامل از اندروید 10
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی hu.redshift.thequestexp2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.