Legend of the Skyfish 1.4.1 - بازی "افسانه ماهیگیر آسمانی" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1057 2019-01-20 20:35:01

Legend of the Skyfish – افسانه ماهیگیر آسمانی یک بازی ماجراجویی خاص و فوق العاده زیبا از Crescent Moon Games برای اندروید است که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم نسخه خریداری شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای ماجراجویی را به وجد بیاوریم! در بازی Legend of the Skyfish شما در نقش دخترک دوست داشتنی داستان ظاهر می شوید که تنها سلاحش یک چوب ماهیگیری است! او در 45 مرحله خاص و منحصر به فرد به نبرد با طیف گسترده ای از دشمنان خواهد پرداخت، شما در انواع مکان ها و محیط های منحصر به فرد او را همراهی می کنید! کنترلرهای لمسی موجود در صفحه نمایش به شما این امکان را می دهند تا هدایت کارکتر را بر عهده بگیرید، قرار است ده ها پازل و معمای خاص را حل کنید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خاص لذت ببرید. شما به تعداد مشخصی قلب مجهزید که در اصل جان شما محسوب میشود و با هر بار اشتباه یکی از ان ها کم میشود که در صورت تدام این وضعیت مرحله را می بازید. اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید، Legend of the Skyfish را نصب کنید و با دخترک داستان همراه شوید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید.
 
Legend of the Skyfish
 
بازی Legend of the Skyfish تا به امروز +50.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه خریداری شده بازی را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.4.1:
* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل فشرده را دانلود کنید.
– فایل دانلودی را از حالت فشرده خارج سازید، فایل نصبی را نصب کنید و سپس پوشه ی com.crescentmoongames.skyfish را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.