Witches' Legacy: The Dark Throne Full 1.0.0 - بازی ماجرایی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 901 2018-09-22 08:30:30

Witches’ Legacy: The Dark Throne Full – میراث جادوگران: تاج و تخت شوم یک بازی ماجراجویی خاص Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه شده و تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و با عرضه نسخه پرداخت شده و کامل اش به وجد تان بیاوریم! مورگانا ملکه خبیث شکست خورده و همه چیز برای لین و ادوارد دوباره به حال طبیعی خود باز می گردد ؛ با این حال دنیای جادوی سیاه هنوز با این زوج کار دارد! لین دوباره جادو می شود و توسط یک نیروی مرموز به دنیایی دیگر برده می شود تا تبدیل به ملکه سایه ها شود ؛ حالا ادوارد باید تمام تلاشش را بکند و قبل از آنکه خیلی دیر شود او را نجات دهد! آیا به عنوان یک بازیکن جسارت سفر به دنیای دیگر را دارید!؟ هر آنچه که آن طرف آینه جادویی وجود دارد، بدون شک با شما مهربان نخواهد بود و قطعا نمی خواهد در کارهایش دخالت کنید.، مراقب حرکات تان باشید. حالا شما باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید و نگذارید همسرتان به ملکه سایه ها تبدیل شود! طیف گسترده ای از معماها و چالش های خاص Witches’ Legacy: The Dark Throne Full گنجانده شده که نظر شما دوستداران بازیهای اشیاء مخفی را جلب میکند!
 
Witches' Legacy: The Dark Throne Full
 
بازی Witches’ Legacy: The Dark Throne Full تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اندروید اولین نسخه کامل بازی را به همراه دیتا برای دانلود عرضه نموده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی اش را ببینید و در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید. در اخر اینکه، Witches’ Legacy: The Dark Throne Full همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bigfishgames.wldtgoogfree را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.