دانلود Dragon Tales: The Strix (FULL) 1.5.0 - بازی ماجرایی اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 721 2019-08-01 01:45:23

Dragon Tales: The Strix (FULL) v1.5.0 – بازی داستانی و پازلی داستان های اژدها: استریکس اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 5.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Dragon Tales: The Strix – داستان های اژدها: استریکس نام اولین قسمت از سری بازی های Dragon Tales استودیوی بازی سازی CATEIA GAMES کشور کرواسی می باشد. این بازی به شکل پولی و با قیمت 5.99 دلار به انتشار رسیده است. شما می توانید این بازی را برای اولین بار در ایران به صورت کامل و خریداری شده از اندروید دریافت کرده و یک ماجراجویی جالب و مرموز را آغاز کنید! استودیوی CATEIA GAMES پیش از این نیز بازی های جالب دیگری در همین سبک منتشر کرده بود که از جالب ترین آن ها می توان به بازی The Man with the Ivory Cane اشاره کرد. بازی Dragon Tales: The Strix از یک بازی دیگر از همین استودیو یعنی Tales from the Dragon Mountain: The Strix که پیش تر برای پلتفرم PC منتشر شده بود اقتباس گرفته شده است. در این بازی شما در شخصیت زنی جوان به نام مینا (Mina) هستید که چند وقتیست هر شب کابوس های وحشتناکی از مادربزرگش کیت (Kate) می بیند و دیگر تحمل این کابوس ها ناممکن است. او در خواب می بیند که خانه قدیمی مادربزرگش در آتش می سوزد و ناله هایی برای کمک خواستن می شنود. این اتفاق هر شب در کابوس های مینا رخ می دهد و در حال عذاب دادن اوست! به همین خاطر مینا تصمیم می گیرد تا به ملک متروکه خانوادگی اش در شهر پوزوژ برود تا با رفتن به همان خانه ای که در کابوس هایش می بیند، شاید بتواند سرنخی برای این کابوس ها پیدا کرده و راز این خواب های مرموز را کشف کند. حالا شما باید مینا را در این سفر که قرار است به یکی از پرماجراترین سفرهای زندگی اش تبدیل شود همراهی کرده و به او در انجام پازل ها و کشف حقیقت کمک کنید! در طول این ماجراجویی شما قرار است چیزهای عجیبی ببینید و با اتفاقات پیچیده ای رو به رو شوید. موجودات افسانه ای زیادی در این سفر ماجراجویانه در مسیر شما قرار می گیرند که می توانند دوست یا دشمن شما باشند! سبک بازی Dragon Tales: The Strix به صورت Hidden Object Puzzle Adventure می باشد و در آن شما با انواع پازل ها برخورد خواهید کرد. شما باید تلاش کنید تا یک روح خبیث و شیطانی به نام Strix را پیدا کرده و شکست دهید!
برخی از ویژگی های بازی Dragon Tales: The Strix اندروید :
Dragon Tales: The Strix یک ماجراجویی جالب و سرگرم کننده در قالب یک بازی پازلی و داستانی است. به شخصیت اصلی بازی کمک کنید تا پرده از ماجرای این کابوس ها بردارد و در نهایت بتواند روح شیطانی ماجرا را شکست داده و این طلسم را از بین ببرد. آخرین نسخه Dragon Tales: The Strix همینک به صورت خریداری شده و رایگان از اندروید قابل دریافت می باشد.
تغییرات نسخه ی v1.5.0 :
* انتشار مجدد نسخه ابتدایی با برطرف سازی مشکلات و باگ ها
 
Dragon Tales: The Strix
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.cateia.strix.android.full را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل