Rite of Passage: Embrace of Ember Lake - آئین باستانی: ماجرای اِمبر لِیک


بازی اندروید, پازل و فکری, 429 2021-04-29 23:45:26

Rite of Passage: Embrace of Ember Lake v1.0.0 – بازی داستانی و معمایی “آئین باستانی: ماجرای اِمبر لِیک” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی به صورت آنلاک شده تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Rite of Passage: Embrace of Ember Lake – آئین باستانی: ماجرای اِمبر لِیک یک بازی زیبا و سرگرم کننده دیگر از مجموعه جذاب و قدرتمند Rite of Passage از استودیوی Mad Head Games است که مثل دیگر بازی های این مجموعه در سبک معمایی و ماجراجویانه ساخته و طراحی شده است. Rite of Passage: Embrace of Ember Lake دهمین عنوان رسمی از این فرانچایز است که ابتدا برای پلتفرم PC عرضه شده بود و بالاخره در سال 2021 نسخه نهایی و کامل آن برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید پورت شد تا بازیکنان موبایلی و دارندگان دستگاه های اندرویدی نیز بتوانند این بازی جالب را تجربه کنند. یک بار دیگر مفتخریم که اعلام کنیم اندروید برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی تدارک دیده است. دقت داشته باشید که این بازی هم مثل تمام دیگر بازی های موجود در این مجموعه در قالب یک بازی رایگان و محدود در گوگل پلی عرضه شده است اما بازیکنان برای تجربه کامل و بدون محدودیت بازی و باز کردن تمام مراحل نیاز به خریداری کردن نسخه پولی از داخل بازی دارند. اما نگران نباشید چرا که اندروید این بار هم برای راحتی شما این بازی را به شکل خریداری شده و کامل تهیه کرده تا شما دوستان بدون پرداخت هیچ هزینه ای بتوانید از نسخه کامل و پولی بازی به شکل خریداری شده و آنلاک شده لذت ببرید.

 

Rite of Passage: Embrace of Ember Lake

 

بازی Rite of Passage: Embrace of Ember Lake داستانی مهیج و البته پیچیده را روایت می کند. داستانی که درست مثل دیگر قسمت های این بازی جذابیت و هیجان زیادی دارد و در کنار آن خط داستانی گیرا و مجذوب کننده ای هم دارا است. سازنده بازی از اشاره مستقیم به محتوای داستان این قسمت مثل دیگر قسمت های مجموعه Rite of Passage خودداری کرده و صرفاً به ارائه توضیحاتی مختصر بسنده کرده است. چیزی که در تمام این بازی ها به صورت یکسان دیده می شود، شباهت زیاد داستان ها و شخصیت ها است. در حقیقت باید گفت که سازندگان سعی کرده اند تا از سمبل هایی ثابت در تمام این داستان ها استفاده کنند تا به نوعی یک امضای انحصاری برای بازی های خود داشته باشند. در Rite of Passage: Embrace of Ember Lake شما به دهکده ای آرام و متروکه سفر می کنید و داستان هایی ماجرایی از شخصیت هایی را دنبال می کنید که درگیر یک طلسم باستانی شده و برای نجات نیاز به همکاری و حتی فداکاری دارند. شخصیت اصلی بازی خانمی جوان به نام اِمبر لِیک (Ember Lake) است که حتی نام او هم ایهام جالبی در داستان بازی دارد. این شخصیت به عمارت قدیمی خانوادگی خود آمده تا حقایقی پنهان را کشف کند. اما کشف این حقایق ممکن است برای او عواقب بسیار ناگواری داشته باشد. بازی دارای ده ها پازل و معمای گوناگون است که در لوکیشن ها و بخش های مختلفی از بازی وجود دارند. طراحی های بازی همگی به صورت دستی بوده و با جزئیات خارق العاده ای همراه هستند. در کنار این نقاشی ها، انیمیشن های جالب و کات سین های دیدنی باعث می شوند تا شما حسابی از داستان و شخصیت پردازی های بازی لذت ببرید. Rite of Passage: Embrace of Ember Lake همینک به صورت تست شده و رایگان از دانلود باکس اندروید آماده دانلود است. برای آشنایی بیشتر با این بازی توصیه می کنیم تصاویر اسکرین شات و همچنین ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و سپس در صورت تمایل از لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود این بازی زیبا کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ای که اسمش با com شروع شده را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.