دانلود Medulla Full 1.3 - بازی پازل و معمایی خارق العاده "مدالّا" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 498 2021-02-15 02:30:45

Medulla v1.3 – نسخه فول بازی پازل و معمایی مدالّا مخصوص اندروید
یک بازی پازل – معمایی دوست داشتنی و سرگرم کننده
تست شده با اجرای آفلاین

Medulla بازی فوق العاده زیبا، سرگرم کننده و دوست داشتنی در سبک بازیهای پازل، فکری و معمایی از Lemondo Entertainment برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای برای تجربه نسخه کامل در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون فارس روید به عنوان بروزترین مرجع اندروید ایران تصمیم گرفته است تا این بازی دوست داشتنی را حضورتان معرفی کرده و با عرضه نسخه پرداخت شده – فول [نسخه کامل] شما دوستداران بازیهای Puzzle را به وجد بیاورد. بازی Medulla با یک گیم پلی پلتفرمر در یک منظره رویایی آمده است تا تجربه یک بازی خاص را برای تان به ارمغان بیاورد. هدایت و کنترل شخصیت اصلی بازی بر عهده شماست، Takito شخصیت جوانی است که به عنوان کارکتر اصلی در بازی مدالّا ایفای نقش می کند و در مسیری با طیف عظیمی از معماها و پازل های مختلف، عجیب و غریب و به ظاهر غیرمنطقی قرار گرفته است و شما باید به او کمک کنید تا آن ها را پشت سر بگذارد. مناظر متنوعی که با دست ساخته شده اند در بازی هاله ای گیج کننده و مرموز ایجاد می کنند که Takito از آن ها فرار می کند. زبان بصری بازی حول سبک های نقاشی هنرمندان معاصر می چرخد ؛ برخی از تصاویر بصری جنبش هنری سورئالیسم را نشان می دهند ، برخی دیگر با روش های سنتی و سبک های مجازی منحصر به فرد که احساس کلی رئالیسم جادویی را ایجاد می کنند ، روح گرفته اند. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک پازل – معمایی هستید بدون شک بازی Medulla اندروید با یک ساخت خوب نظرتان را جلب می کند و ارزش تجربه کردن را دارد.

برخی از ویژگی های بازی پازل Medulla اندروید:

  • دارا بودن یک داستان زیبا و صد البته مرموز
  • حضور در یک محیط عجیب و غریب و مرموز
  • پشت سر گذاشتن طیف عظیمی از پازل ها
  • حضور شخصیت های مختلف و جالب در بازی
  • صداگذاری هیجان انگیز و بسیار هیجان انگیز
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با گیم پلی اعتیادآور

بازی Medulla تا به امروز +5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کرده است. ما در اندروید نسخه کامل این بازی دوست داشتنی را به همراه یک دیتای +700 مگابایتی به صورت فشرده برای دانلود عرضه کرده است که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید آن را با یک کلیک و به صورت رایگان با تعرفه اینترنت نیم بها دریافت نمایید. در آخر این موضوع نیز ذکر می شود که تیم اندروید همانند دیگر بازیها و برنامه های موجود در سایت ؛ این بازی را نیز به صورت تست شده و 100 درصد سالم تقدیم تان می کند.

توجه : اگر در نسخه کامل اندروید، پیام خرید نسخه کامل را دیدید به آن توجهی نکنید و از نسخه کامل بازی لذت ببرید!

 

Medulla

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.lemondo.Medulla را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.