دانلود Apollo : A Dream Odyssey 1.0.4 - آپولو: ادیسه رویایی اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 982 2019-06-20 01:45:13

Apollo : A Dream Odyssey v1.0.4 – بازی خلاقانه و فانتزی آپولو: ادیسه رویایی برای اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین
Apollo : A Dream Odyssey – آپولو: ادیسه رویایی عنوانی از یک اثر هنری خلاقانه و فانتزی در سبک بازی های ماجراجویانه از استودیوی کره ای Skylab Entertainment می باشد که با قیمت 1.99 دلار برای کاربران اندرویدی در گوگل پلی منتشر شده است. در این بازی شما به یک دنیای متفاوت و عجیب برده می شوید و رخدادهای خاصی را تجربه خواهید کرد. در Apollo : A Dream Odyssey شما در نقش دختری جوان با نام مستعار آپولو هستید. شخصیتی ساده و دوست داشتنی که شب ها خواب های رویایی زیادی می بیند. اما بعد از مدتی، به خاطر افزایش سن این دختر، این خواب ها و رویاها نیز محو می شوند و آپولو در حسرت آن ها باقی می ماند. تا اینکه در یک شب عجیب و رویایی، صدایی مرموز او را به سمت یک دنیای فانتزی و خیالی هدایت می کند. دنیایی رنگارنگ و انتزاعی، درست مثل همان خواب های کودکی آپولو! این صدا که معلوم نیست از چه کسی و از کجا به گوش آپولو می رسد، قصد دارد کاری کند تا این دختر جوان یک بار دیگر خواب های گذشته خود را تجربه کند. اما این بار به صورت واقعی و ملموس! حالا شما باید در نقش آپولو، به او کمک کنید تا با دنبال کردن این صدا و ماجراجویی در مکان های انتزاعی و سورئال، داستان بازی را کشف کند. در طول بازی Apollo : A Dream Odyssey که معلوم نیست یک خواب است یا واقعی، شما باید به سیارات مختلف و کروی شکل سفر کرده و در سرزمین های فانتزی، به انجام پازل های مختلف برای کشف حقیقت بپردازید و از یک ماجراجویی جالب و ماورایی لذت ببرید. این پازل ها که به ظاهر معماهای کوچک و ساده ای هستند، نشان از چیزهای کوچک اما با ارزش زندگی می باشند. پیام اصلی این دنیای فانتزی توجه به همین بُعد زیبای زندگی است. گرافیک و طراحی های بازی به شکل هنری و شبیه به تابلوهای نقاشی انتزاعی انجام شده است. چنین نوع طراحی باعث شده تأثیرگذاری این بازی بسیار بیشتر باشد. سبک گیم پلی بازی نیز جالب و به نوبه خود سرگرم کننده است. شما کنترل شخصیت آپولو را از نمای سوم شخص و از فاصله نسبتاً زیاد به دست گرفته و می توانید شخصیت بازی را در جهات مختلف و به سمت آیتم های گوناگون حرکت دهید.
برخی از ویژگی های بازی Apollo : A Dream Odyssey اندروید :
Apollo : A Dream Odyssey تا کنون توسط وب سایت های معتبری همچون PocketGamer و Android Police به عنوان برترین بازی هفته یا ماه در سبک مربوطه انتخاب شده است و امتیازهای جالبی نیز از منابع مهم کسب کرده است. این بازی در مدت کوتاهی که در دسترس کاربران قرار گرفت، توانست امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را در گوگل پلی به دست بیاورد و به صدر جدول بازی های محبوب این سبک برسد. پس اگر شما هم می خواهید که یک بازی ماجرایی، خلاقانه و پازلی و در عین حال آرامش بخش و سرگرم کننده را تجربه کنید، بازی Apollo : A Dream Odyssey پیشنهادی مناسب برای شماست. اندروید با تهیه و ارائه نسخه نهایی و پولی این بازی به صورت رایگان و تست شده، شما را دعوت به دانلود این بازی می کند.
نکته مهم : فایل دانلودی یک فایل فشرده شامل فایل نصبی و نرم افزار sal است – نرم افزار را نصب بکنید و از داخل بازی پکیج فشرده بازی را به آن معرفی کنید تا عملیات نصب را انجام دهد.
تغییرات نسخه ی v1.0.4 :
* برطرف سازی باگ های جزئی و بهبود عملکرد اجرایی بازی
 
Apollo : A Dream Odyssey