Bendy and the Ink Machine 1.0.829 - بازی بندی و ماشین جوهر اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 2430 2019-05-17 01:45:08

Bendy and the Ink Machine v1.0.829 – بازی ماجراجویی خاص بندی و ماشین جوهر اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 9.9 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

گاهی اوقات یک بازی کوچک می ‌تواند آنقدر محبوب شود که حتی فراتر از انتظار سازندگان آن باشد. بازی Bendy and the Ink Machine یکی از همین بازی هاست. بندی و ماشین جوهر توسط استودیوی Joey Drew Studios تولید شده که ژانر آن ماجرایی و معمایی اول شخص است. این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی در نسخه دسکتاپ و در اپیزود های مختلف منتشر شد و اکنون نسخه موبایل آن برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. بازی Bendy and the Ink Machine آنقدر محبوبیت پیدا کرد که طرفداران آن در یوتیوب میلیون ها ویدیو برای آن منتشر کردند و تی شرت ها، لوگو ها، کوله پشتی و اسباب بازی های شخصیت این بازی به سرعت در بازار گسترش پیدا کرد. همانطور که گفتیم این بازی به صورت اول شخص است و شما در این بازی در نقش فردی به نام هنری، انیماتور بازنشسته شخصیت های پویانمایی ظاهر می شوید که نامه ای عجیب از همکار قدیمی خود به نام جویی دریافت می کند که او را به استودیو قدیمی شان دعوت کرده است. هنری و جویی 30 سال قبل با هم در این استودیو همکار بودند و در آن سال ها پویانمایی سیاه و سفید محبوب Bendy را ساخته بودند. داستان بازی ادامه پیدا می کند و هنری وارد اتاق کار قدیمی خود می شود. فضای بازی رنگ زرد متمایل به قهوه ای دارد (سپیا). هنری متوجه می شود محیطی که قبلاً مثل محل زندگی خود آن را دوست می داشته اکنون به محیطی تقریباً ترسناک تبدیل شده است. هنری جلوتر می رود و قطره های جوهر را روی دیوارها می بیند. ساختمان خالی است و به نظر می رسد سال هاست که به حال خود رها شده و متروک است اما بزرگتر از آنچه که به خاطر دارد به نظر می رسد. هنری باید دست نوشته ها و صداهای ضبط شده که توسط دیگر انیماتورها در مراحل مختلف بازی قرار داده شده است را پیدا کند و با استفاده از آنها معما ها و پازل ها را حل کند.
 
Bendy and the Ink Machine
 
داستان اصلی ماجرای بازی Bendy and the Ink Machine مربوط به ماشین جوهر است و شما باید آن را بیابید از بین ببرید. اتمسفر ترس و وحشت در کاراکترهای کارتونی و داستان بازی دیده می شود اما نمی توان بندی و ماشین جوهر را یک بازی ترسناک نامید. از لحاظ گیم پلی شما در این بازی باید بتوانید با حل معما ها هنری را در بازی پیش ببرید و بتوانید تکه های پازل را در طول بازی پیدا کنید و همچنین هیولا های جوهری بازی را که ناگهان جلوی هنری ظاهر می شوند شکست دهید. در همان حال که هنری تلاش می‌ کند تکه های مختلف پازل Joey Drew Studios را کنار هم قرار دهد، متوجه می شود که ماشین جوهر توسط جویی ساخته شده است. با تمام این اوصاف، کاراکتر های دیزنی مانند بازی Bendy and the Ink Machine جذابیت خاصی برای مخاطبان داشته است و امتیاز 4.0 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و یکی از پر طرفدار ترین بازی ها محسوب می شود. اندروید نسخه خریداری شده این بازی را به صورت تست شده برای دانلود حضور شما عزیزان و همراهان همیشگی آماده کرده است ؛ در ادامه می توانید تریلر و تصاویر محیط بازی که در انتهای مطلب قرار داده ایم را مشاهده کنید و در نهایت در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0.829 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.jds.batim را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.