Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook 1.0.8 - بازی نقش آفرینی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 795 2019-01-10 02:45:29

Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook v1.0.8 – بازی نقش آفرینی و داستانی “غبار و نمک: نبرد برای کتاب مورک” اندروید + تریلر
نسخه کامل و حریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook یک بازی داستانی سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Prime Games Bulgaria برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و ما امروز قصد معرفی آخرین آپدیت اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازیها داریم. در این بازی شما وارد یک ماجراجویی تعاملی و روایتی می شوید که خودتان قادر به انتخاب ماجراجویی خود هستید و می توانید داستان خود را بسازید. سازندگان بازی با ساختن داستان جدیدی از بازی Dust and Salt سعی در دادن قدرت انتخاب و ایجاد ماجراجویی مورد نظر توسط شما داشته اند که در این کار نیز موفق بوده اند. داستان این بازی که در قرون وسطی اتفاق می افتد شما را به جایی خواهد برد که باید برای جلوگیری از افتادن شهر خود به دست دشمن سعی در کشف حقایق و پیدا کردن راز های مخفی کنید. شهر شما توسط سپاه دشمن محاصره شده است و شما مدت زمان بسیار محدودی تا روشنایی فرصت دارید تا راهی برای خلاص شدن از این مشکل پیدا کنید تا همه را نجات دهید. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید بازی Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook را امتحان کرده و به ما بگویید چه امتیازی برای آن مناسب است؟
 
Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook
 
بازی Dust and Salt: Battle for Murk Gamebook تاکنون بیشتر از 100 بار توسط کاربران اندرویدی سراس دنیا از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز عالی 5.0 از 5.0 را نیز کسب نماید. در زندان های معبد، میخانه ها و دیگر مکان های شهر کاوش کنید و با مظنونین صحبت کرده و نسبت به دانایی خود دروغ گویی آنها را تشخیص دهید تا به جواب برسید. شما امکان این را خواهید داشت تا در مکان های مختلف شهر جابجا شوید و همچنان بر پایه داستانی که انتخاب کرده اید پیش بروید و همین قضیه جذابیت داستان را چند برابر خواهد کرد. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.0.8 :
* ارتقاء تغییرات به آخرین نسخه پایدار منتشر شده
* رفع مشکل عدم نمایش آیکون برای دستگاه های با اندروید +8
* رفع مشکل زوم دوربین
* رفع مشکل زوم دوربین در هنگام باز بودن داستان
* نیاز به دادن دسترسی به اینترنت در نسخه جدید