CHUCHEL 2.0.18 - بازی ماجراجویی خاص و خارق العاده "کوکل" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1369 2021-04-12 04:15:25

CHUCHEL v2.0.18 Full – بازی ماجرایی و معمایی بی نظیر کوکل مخصوص اندروید
امتیاز 4.8 از 5.0 و قیمت 4.99 دلار ، نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

CHUCHEL – کوکل یک بازی پازل – ماجراجویی فوق العاده از استودیوی Amanita Design خالق بازی مشهور ماشیناریوم برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! Chuchel موجودی پشمالو با یک کلاه عجیب و غریب است که عاشق گیلاس است و دوستی چهارپا و ریزه میزه هم دارد که از قضا او هم عاشق گیلاس است! این دو نفر مانند سنجاب عصر یخبندان برای یک گیلاس حاضرند هرکاری کنند و برای همین است که بر سر یک گیلاس درشت و قرمز همیشه دعوا دارند! بازی CHUCHEL شما را به مکان های مختلف می برد که در اکثر آن ها هدف تان رسیدن به محبوب تان یعنی همان گیلاس لعنتی است، گیلاسی که یک دست عظیم الجثه کرم می ریزد و وقتی به آن می رسید آن را بر می دارد و شما هم مجبورید به مکان های مختلف در زمان های گوناگون بروید تا به گیلاس تان برسید! در برخی مراحل تنها هستید و در برخی دیگر همان دوست کذایی تان هم با شماست!  ده ها پازل مختلف در انتظار شماست که این ها ممکن است بین 2 تا سه ساعت به طول بینجامد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید، CHUCHEL را تجربه کنید و داستانش را پی ببرید و یکی از زیباترین بازیهای فان را داشته باشید.

 

CHUCHEL

 

بازی CHUCHEL تا به این لحظه به تعداد انگشتان دست هم فروش نداشته اما خوب بر اساس چندین رای توانسته امتیاز خوب 4.8 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل بازی کوکل را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.

 تغییرات نسخه ی v2.0.18 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی air.com.amanitadesign.chuchel.gp را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .