دانلود Dreamwalker: Never Fall Asleep Full 1.1 - بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی "کابوس" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1070 2018-10-31 02:30:28

Dreamwalker: Never Fall Asleep Full یک بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی سرگرم کننده و جالب از استودیوی مطرح Artifex Mundi برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم نسخه کامل و پرداخت شده اش را حضور شما دوستداران بازیهای هیدن آبجکت معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! به دره Drowsy وارد شوید، یک شهر کوچک توریستی و دور افتاده که در دامنه کوه های آلپ واقع در اتریش قرار دارد ؛ جایی که در طول تابستان، زندگی جریان دارد و در زمستان از بین می رود! با این حال، این شهر عادی و گاهی دلتنگ یک راز دارد ؛ مردم دره Drowsy از اختلالات شدید خواب و کابوس های زنده رنج می برند ؛ پزشک محلی در برابر این بیماری ناتوان است و زمانی که یک دختر جوان به نام Sandra، دختر شهردار شهر به کما می رود، شهردار شهر تصمیم می گیرد از یک روانپزشک درخواست کمک کند! شایعه شده است که او دارای توانایی منحصر به فردی برای وارد شدن و عبور از ذهن ناخودآگاه مردم است ؛ با روانپزشک فرانسوی همراه شوید و در رمز و راز دره Drowsy غرق شوید! اسرار تاریک در گوشه های پنهان یک ذهن انسان، شما جرات پیدا کردن آنها را دارید!؟ اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اشیاء مخفی هستید بدون شک Dreamwalker: Never Fall Asleep Full نظرتان را جلب میکند.
 
Dreamwalker: Never Fall Asleep Full
 
بازی Dreamwalker: Never Fall Asleep Full تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدیویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بفرمایید. در اخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی v1.1:
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.dreamwalker1.gp.free را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.